اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

پرداخت 48 میلیارد تسهیلات اشتغال به مددجویان کمیته امداد در بهاباد

رئیس کمته امداد امام خمینی ره شهرستان بهاباد گفت: افزون بر48 میلیارد و 520 میلیون ریال وام اشتغال و خودکفایی در اجرای 105 طرح اشتغا لزایی به مددجویان تحت حمایت این نهاد در سال جاری پرداخت‌ شده است.

پرداخت 48 میلیارد تسهیلات اشتغال به مددجویان کمیته امداد در بهاباد

حمید دهقان بهابادی درگفت‌وگو با خبرنگار فارس از بهاباد با اشاره به اهمیت اقدامات حمایتی انجام شده در این شهرستان، اظهار کرد: تسهیلات پرداخت شده توسط این اداره در راستای اجرای طرح‌های کشاورزی، دامپروری، قالی‌بافی، خدماتی، صنفی و صنعتی است.

وی با بیان این‌که از مجموع این طرح‎‌ها ۲۸ مورد کشاورزی، ۳۱ مورد دامداری، ۳۴ مورد خدماتی و پنج مورد صنفی صنعتی هستند، افزود: توانمندسازی مددجویان تحت پوشش اولویت اجرایی کمیته امداد در طرح های حمایتی است.

رئیس کمیته امداد بهاباد با بیان اینکه توانمندسازی و شکوفایی استعدادها و تامین خود اتکایی نیازمندان و محرومان از مهم‌ترین اهداف کمیته امداد است، گفت: فراهم‌ سازی زمینه لازم برای ایجاد اشتغال پایدار و جلوگیری از وابستگی آنها به این نهاد از مهمترین اهداف پرداخت تسهیلات به مددجویان است.

وی با تأکید بر اهمیت ایجاد اشتغال پایدار و راه‌اندازی مراکز تولید برای دستیابی به توانمندی و خودکفایی اقتصادی، تصریح کرد: اجرای طرح‌های اشتغالزا از طریق راهبری شغلی با استفاده از تجربه شرکت‌های کارآفرینی و موفق در زمینهٔ اشتغال یا مشاغل خانگی در دستور کار این نهاد قرار دارد.

دهقان ادامه داد: ایجاد اشتغال از طریق طرح هدایت و راهبر شغلی و پرداخت تسهیلات به نیازمندان یکی از زمینه‌های اشتغال مددجویان است.

وی درخصوص نحوه پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان کمیته امداد بهاباد گفت: تعداد ۲۲ نفرازطریق صندوق امداد ولایت به مبلغ ۴ میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال و تعداد ۸۳ نفر از محل بانکهای عامل به مبلغ ۴۴ میلیاردو ۲۵۰ میلیون ریال وام اشتغال دریافت کردند .

انتهای پیام /الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول