اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

تزریق تاکنون ۲۲ هزار و ۸۵۸ دوز واکسن در استان یزد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با اشاره به آغاز واکسیناسیون افراد بالای 80 سال در این استان، گفت: از ابتدای آغاز فرآیند واکسیناسیون تاکنون 22 هزار و 858 دوز واکسن کرونا در استان بین جامعه هدف تزریق شده است.

تزریق تاکنون ۲۲ هزار و ۸۵۸ دوز واکسن در استان یزد

دکتر ابراهیم سلمانی در گفت‌وگو خبرنگار فارس از یزد، با بیان این‌که فازبندی و جامعه هدف برای تزریق واکسن کرونا توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تعیین و به استانها ابلاغ می‌شود، اظهار کرد: طبق برنامه زمانبندی فرآیند واکسیناسیون افراد بالای ۸۰ سال در شهرستان‌های بافق، بهاباد و خاتم در استان یزد آغاز شده است.

وی افزود: تاکنون بیش از ۲۲ هزار دوز واکسن کرونا در استان یزد برای گروه‌های دارای اولویت تزریق شده که از ۱۸ هزار و ۲۱۰  دوز در فاز نخست و ۱۵۴ هزار و ۷۰۰ دوز در فاز دوم به جامعه هدف تزریق شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد در ادامه گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده قرار است با ورود محموله‌های جدید واکسن به استان، جمعیت بالای ۸۰ سال در سایر شهرستان‌های استان نیز در برابر کووید ۱۹ واکسینه شوند.

سلمانی خاطرنشان کرد: طبق سند واکسیناسیون ابلاغی از طرف وزارت بهداشت، تاکنون کارکنان اورژانس ۱۱۵، کادر بهداشت و درمان، بیماران خاص، جانبازان، سالمندان، بیماران سرطانی، پاکبانان، کارکنان آرامستان‌ها، اعضای نظام‌پزشکی و دانشکده دندانپزشکی در مراحل مختلف، با ورود محموله‌های واکسن، در برابر کووید ۱۹ واکسینه شدند.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول