اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

فضای مجازی برای فعالیت های انتخاباتی سامان دهی می‌شود

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد با اشاره به ساماندهی فضای مجازی برای فعالیت¬های انتخاباتی کاندیداها گفت: فعالان فضای مجازی برای فعالیت¬های انتخاباتی باید شناسه شامد داشته باشند.

فضای مجازی برای فعالیت های انتخاباتی سامان دهی می‌شود

به گزارش خبرنگار فارس از یزد، محمدحسین رحیمی‌زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران با تاکید بر رعایت قانون در جامعه اظهار کرد: رویکرد دستگاه قضا در استان حمایت از فعالان فضای مجازی برای تبلیغات انتخاباتی و حضور پرشور مردم است و از کسانی حمایت می¬شود که شناسه شامد داشته باشند و از امتیازات برخوردار شوند.

وی با تاکید بر رصد فعالیت¬های انتخاباتی در سطح فضای مجازی ادامه داد: کاندیداها نیز باید مسیر تبلیغات و فعالیت خود در فضای مجازی را اعلام کنند تا به شکل مطلوبتری از ظرفیت فضای مجازه در فعالیت انتخاباتی خود بهره مند شوند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد با بیان اینکه افراد باید جهت ساماندهی فعالیت¬ها در فضای مجازی مبادرت به اخذ شناسه الکترونیکی محتوای دیجیتال (شامد) از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایند، ادامه داد: در این خصوص با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد، جلسات توجیهی و آموزشی در خصوص باید و نبایدها تبلیغات و رقابت در انتخابات برای مدیران کانال‌ها و گروه‌ها برگزار می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تبلیغات زودهنگام برخی نامزدهای انتخاباتی در فضای مجازی عنوان کرد: جرایم و تخلفات مربوط به فضای مجازی مثل تبلیغات زود هنگام به ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخابات اعلام می‌شود و در مرحله اول پیشگیری و تذکر و در مرحله بعد اقدام لازم قانونی صورت می‌گیرد.

رحیمی‌زاده بیان‌کرد: در انتخابات سال جاری نیز هر چند مردم از مسائل اقتصادی گلایه‌هایی دارند ولی تمام تلاش و همت ما این است که بتوانند هوشمندانه با حضور حدأکثری خود مشارکت بالایی را رقم بزنند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول