اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

کلنگ ساخت مجموعه 795 واحدی شهرآرا یزد به زمین زده شد

صبح امروز همزمان با آغاز هفته شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، عملیات اجرایی ساخت مجموعه مسکونی شهر آرا در شهر میراث جهانی یزد آغاز و کلنگ فرآیند ساخت آن توسط استاندار به زمین زد شد.

کلنگ ساخت مجموعه 795 واحدی شهرآرا یزد به زمین زده شد

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، این طرح متشکل از ۷۹۵ واحد مسکونی، تجاری و خدماتی، با اعتباری بالغ بر یکهزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در زمینی به مساحت ۵۰ هزار متر مربع در دستور کار جدی شهرداری یزد قرار گرفته است.

ایجاد اشتغال مستقیم و غیرمستقیم برای بیش از ۱۵۰۰ نفر نیروی بومی از جمله ویژگی های طرح مسکونی شهر آوا است که با حمایت استاندار یزد در حال ساخت است.

در این طرح که دارای ۱۸۷ هزار مترمربع است قرار شده ۱۴۵۰ واحد پارکینگ، امکان اسکان برای ۲۵۰۰ تا ۳۲۰۰ نفر و اماکن خدماتی، تجاری و ورزشی با مساحت ۱۲ هزار و ۳۵۰ متر مربع ایجاد شود.

ارتفاع کلی مجموعه مسکونی شهرآوا ۳۰ متر از سطح زمین پیش‌بینی شده و دارای ۲۳ هزار مترمربع فضای سبز، پارک کودک، فضای بازی عمومی، هشت طبقه اقامتی و دو طبقه پارکینگ نیز است.

انتهای پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول