اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

اولین جشنواره عکاسی «نگاه نار» تفت آغاز بکار کرد

مدیر اجرایی اولین جشنواره عکاسی «نگاه نار» شهرستان تفت از آغاز بکار این رویداد فرهنگی و هنری خبر داد و گفت: معرفی ظرفیت های شهرستان تفت محور اصلی این جشنواره فرهنگی هنری است.

اولین جشنواره عکاسی «نگاه نار» تفت آغاز بکار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، حمید سعیدی عصر دیروز در نشست خبری اولین جشنواره عکاسی«نگاه نار» شهرستان تفت، اظهار کرد: این رویداد فرهنگی هنری جشنواره «نگاه نار» با محوریت عکاسی ویژه رسانه‌ها و عکاسان با هدف معرفی ظرفیت های فرهنگی و اقتصادی شهرستان تفت آغاز بکار کرده است.

وی افزود: این جشنواره در قالب چهار بخش انارچینی، انار و زیبایی های تفت، انار و تاریخ، انار و فرهنگ تفت، از ۵ آبان ماه آغاز و علاقه مندان می توانند آثار خود را تا ۱۵ آبان به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مدیراجرایی اولین دوره جشنواره عکاسی نگاه نار تفت، گفت: مشارکت کنندگان در این جشنواره می‌توانند حداقل پنج فریم عکس با موضوعات مطرح شده به همراه تصویر کارت ملی خود را زیپ کرده و به شماره تماس ۰۹۱۳۲۵۵۹۰۷۹ در واتس آپ ارسال کنند.

سعیدی هم افزایی رسانه‌ای برای توسعه همه جانبه استان را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره دانست و بیان کرد: برگزاری این چنین رویدادهای فرهنگی و هنری نقش مهمی در کادرسازی ویژه رسانه های استان ایفا می‌کند.

مسئول کانون بسیج تفت همچنین از راه‌اندازی انجمن عکاسان و دفتر بسیج رسانه این شهرستات خبر داد و خاطرنشان کرد: سعی کردیم با بهره مندی از این دو ظرفیت بتوانیم فعالیت متفاوتی با همکاری این دو نهاد داشته باشیم.

یوسفعلی شکوه‌فر مسئول اولین جشنواره « نگاه نار» شهرستان تفت نیز در این نشست خبری  با بیان این‌که دبیرخانه نخستین جشنواره «نگاه نار» در دانشگاه قنات تفت مستقر است گفت:  زمان داوری آثار از  ۱۷ تا ۱۸ آبان ماه تعیین شده است.

وی با بیان این‌که این جشنواره سالانه برگزار می‌شود تصریح کرد:  در تلاشیم تا برگزاری مراسم اختتامیه و معرفی نفرات برتر و شایسته تقدیر، تا پایان آبان ماه انجام شود.

شکوه‌فر در پایان خاطرنشن کرد: این جشنواره در بخش‌های تصویر حرفه‌ای، موبایلی و خبری برگزار شده و علاقمندان می‌توانند آثار خود را به این جشنواره ارسال کنند.

انتهای پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول