اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

بارش برف و باران در استان زنجان

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به بارش برف و باران و همچنین وجود مه غلیظ در محورهای استان اشاره کرد و گفت: تردد در این محورها، روان است.

بارش برف و باران در استان زنجان

جواد یوسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به بارش برف و باران در محورهای استان از جمله آزادراه زنجان- قزوین و همچنین جاده ترانزیت زنجان- قزوین اشاره و اظهار کرد: این محورها، در حال حاضر شاهد بارش برف هستند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان افزود: دو محور منتهی به طارم هم در حال حاضر شاهد بارش برف است.

وی به بالا بودن دما در اقصی نقاط استان زنجان اشاره و تصریح کرد: دمای بالا به روان بودن تردد در محورهای استان زنجان کمک کرده است.

یوسفی مه غلیظ را دیگر پدیده جوی موجود در استان زنجان اعلام و تاکید کرد: رانندگان برای سفر در محورهای استان، تجهیزات ایمنی متناسب با زمستان از جمله زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان به بازگشایی اکثریت راه‌های روستایی با وجود بارش‌های سنگین چند روز گذشته اشاره و تصریح کرد: در حال حاضر راه 10 روستا مسدود است که با توجه به تلاش راهداران تا ظهر امروز بازگشایی خواهد شد.

شایان ذکر است، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان 30 راهدارخانه و 500 نیروی فعال در محورهای استان دارد که با استفاده از 280 دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین در حال ارائه خدمت هستند.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول