اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

ادامه فعالیت سامانه بارشی فعال در زنجان/ بارش 21 میلی‌متری باران در خیرآباد

کارشناسی پیش‌بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان با اشاره به ادامه فعالیت سامانه بارشی فعال در استان تا آخر هفته گفت: رگبار باران و رعدوبرق با احتمال تگرگ از پدیده‌های جوی ناشی از فعالیت این سامانه خواهد بود.

ادامه فعالیت سامانه بارشی فعال در زنجان/ بارش 21 میلی‌متری باران در خیرآباد

حسین سلطانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان وضعیت جوی استان را بر اساس بررسی نقشه‌های هواشناسی برای امروز آسمانی قسمتی ابری اعلام و اظهار کرد: این وضعیت جوی در بعدازظهر با افزایش ابر و وزش باد نسبتا شدید همراه خواهد شد.

کارشناسی پیش‌بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان رگبار باران و رعدوبرق با احتمال تگرگ را از دیگر پدیده‌های جوی امروز استان عنوان کرد.

وی با بیان اینکه طی فردا در برخی مناطق(به ویژه شهرستان زنجان و ماهنشان) بارش‌هایی را به صورت رگبار باران و رعدوبرق شاهد خواهیم بود، تصریح کرد: تا پایان هفته وقوع بارش‌های محلی  و پراکنده در ساعات بعد از ظهر محتمل خواهد بود.

سلطانی تاکید کرد: به سبب ماهیت رگباری بارش‌ها، طی روزهای اخیر و همچنین چند روز آینده آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها دور از انتظار نخواهد بود. 

کارشناسی پیش‌بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان افزود: در روزهای پایانی هفته در برخی مناطق، دمای هوا با افزایش نسبی همراه خواهد شد.

وی به بارش‌های رگباری روز گذشته در استان اشاره و تصریح کرد: بیشترین بارش روی داده در این بازه زمانی با ۲۱ میلی‌متر از خیرآباد گزارش شده است.

سلطانی پری با ۱۹.۳ میلی‌متر، فیله خاصه با ۱۸.۳ میلی‌متر و صائین قلعه را با ۶ میلی‌متر دارای بیشترین میزان بارش بعد از خیرآباد طی روز گذشته اعلام کرد و گفت: ایستگاه هواشناسی سلطانیه و دانشگاه زنجان به ترتیب بارش ۵.۷ و ۳.۴ میلی‌متری باران را ثبت کرده‌اند.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول