اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

توزیع 71 هزار تن کالاهای اساسی در زنجان

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان از توزیع بیش از 71 هزار و 625 تن کالاهای اساسی در سه ماهه اول سال جاری در استان زنجان خبر داد.

توزیع 71 هزار تن کالاهای اساسی در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ولی‌الله زمانی، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیش از 71 هزار و 625 تن انواع کالاهای اساسی شامل گندم، برنج، شکر و آرد در راستای ماموریت‌های اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با هماهنگی کارگروه تنظیم بازار توزیع شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان در رابطه با نحوه توزیع کالاهای اساسی افزود: بیش از 28 هزار تن گندم بین کارخانجات آردسازی و بیش از 27 هزار تن آرد برای مصارف واحدهای خبازی، آرد خام روستایی، صنف و صنعت توزیع شده است.
 
زمانی ادامه داد: بیش از 6 هزار و 345 تن شکر سفید در بسته‌بندی‌های مختلف با قیمت 18 هزار تومان برای هر کیلوگرم در اختیار بخش خانوار و صنف و صنعت در استان زنجان قرار گرفته است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان خاطرنشان کرد: بیش از 9 هزار و 12 تن برنج از انواع تایلندی، پاکستانی و هندی برای مصرف خانوارها، صنف و صنعت از محل ذخایر استان، متناسب با موجودی انبارها و با قیمت درب انبار به منظور عرضه در سطح استان زنجان توزیع شده است.

وی بیان کرد: برنج تایلندی رده «ب» در بسته‌بندی‌های 10 ، 40 و 50 کیلویی با قیمت هر کیلوگرم 11 هزار تومان و برنج پاکستانی با قیمت هر کیلوگرم 19 هزارتومان و برنج هندی «1121» با قیمت هر کیلوگرم 17 هزار تومان برای مصرف‌کنندگان در سطح استان زنجان عرضه شده است.

زمانی در رابطه با موجودی انبارهای استان زنجان، گفت: اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان در حال رایزنی برای افزایش ذخایر استراتژیک استان بوده و میزان موجودی کالاهای اساسی استان در حد قابل قبول است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان عنوان کرد: در انبار کالاهای اساسی این اداره کل به مقدار مورد نیاز استان انواع کالاهای اساسی شامل گندم، برنج و شکر ذخیره و نگهداری شده تا در موقع نیاز و بر اساس هماهنگی ستاد تنظیم بازار به بازار تزریق شود.

انتهای پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول