اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه ستاد تسهیلات سفر صورت گرفت

گلایه دادستان زنجان از وضعیت آسفالت خیابان‌ها

خبرگزاری فارس: دادستان استان زنجان گفت: وضعیت آسفالت خیابان‌ها و جاده‌های استان زنجان نامناسب است.

گلایه دادستان زنجان از وضعیت آسفالت خیابان‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان حسن مظفری بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی اظهار داشت: وضعیت آسفالت استان زنجان قابل مقایسه با سایر استان‌ها نیست و باید در این راستا رسیدگی شود.

وی با اشاره به اینکه مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان باید با بازدید از مسیرها و محورهای مواصلاتی پی به عمق مشکلات جاده‌ها ‌ببرد تاکید کرد: اگر مدیر کل راه و شهرسازی استان سوار خودروی قبلی خود شود سختی‌هایی که مردم در راه‌ها می‌کشند را می‌بیند و راهکاری برای خرابی راه‌ها می‌اندیشند.

دادستان استان زنجان با بیان اینکه سالیان متمادی است که آسفالت داخل شهر و جاده‌های استان وضعیت بدی پیدا کرده است و اقداماتی در این زمینه صورت نمی‌گیرد افزود: جاده را ساخته و رها می‌کنند و به معایب آن نمی‌پردازند.

وی با بیان اینکه وضعیت کوچه‌ها و خیابان‌های زنجان در شأن یک استان نیست و استان وضعیت مناسبی ندارد خاطر نشان کرد: 800 میلیون تومان برای آسفالت جاده‌ها و خیابان‌ها صرف شده است اما آسفالت‌ها بعد از مدت کوتاهی تخریب می‌شوند و این مسئله باید علت‌یابی شود تا در بیت‌المال اصراف نشود.

مظفری به بازگشایی یک‌طرفه یکی از جاده‌های برون شهری استان در ایام زمستان اشاره کرد و گفت: مسئولان باید به این مسائل رسیدگی کنند.

وی با اشاره به اینکه در سطح شهر پارکینگی برای خودروها وجود ندارد تصریح کرد: باید این مشکلات با برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات صحیح برطرف شوند.

دادستان استان زنجان به آمار بالای تصادفات در کشور و استان زنجان اشاره کرد و افزود: با کشته شدن یکی از اعضای خانواده‌ها همه افراد خانواده متلاشی شده و مشکلات اجتماعی و فسادها نیز ناشی از همین مسائل است که باید با برنامه‌ریزی صحیح مسئولان پیشگیری شود.

وی همچنین در زمینه کمبود امکانات امداد و نجات تاکید کرد: استان زنجان نیز مانند سایر استان‌ها باید از امکانات امداد و نجات برخوردار باشد تا در حوادث غیر مترقبه در راستای کمک به نیازمندان استفاده کند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول