اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل تیم فوتبال سایپا شمال:

2 فوتبالیست سایپا شمال لیگ برتری شدند / احتمال حضور سایپا شمال در ساری

خبرگزاری فارس: مدیرعامل تیم فوتبال سایپا شمال از فسخ قرارداد دو بازیکن این باشگاه خبر داد و تصریح کرد: دو بازیکن سال گذشته این تیم از تیم سایپا شمال خارج شدند و در فصل جدید با عقد قرارداد به عضویت تیم‌های لیگ برتری پیوستند.

2 فوتبالیست سایپا شمال لیگ برتری شدند / احتمال حضور سایپا شمال در ساری

مهدی پیروزرام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار  ورزشی فارس در شهرستان ساری بیان کرد: سایپا شمال از تیم‌های خوب لیگ فوتبال ایران است که با توجه به سابقه دو ساله در لیگ آزادگان توانسته نتایج خوبی را کسب کند.

مدیرعامل سایپا شمال با انتقاد از مسئولان ورزش قائمشهر افزود: در حال حاضر شهرستان قائمشهر دو نماینده در لیگ دسته یک فوتبال کشور به نام‌های نساجی و سایپا دارد که مسئولان سیاسی و ورزشی قائمشهر فقط تیم نساجی را حمایت می‌‌کنند.

وی تصریح کرد: سایپا شمال هم از تیم‌های خوب فوتبال استان و قائمشهر است که نیاز به حمایت مالی و معنوی مسئولان این شهرستان بوده که تاکنون این امر به آن صورت محقق نشد.

* تاکنون مبلغ نیمی از قرارداد بازیکنان و کادر فنی تیم پرداخت شد

یروزرام یادآور شد: در جلسه‌ای که با حضور سیدهادی حسینی نماینده مجلس مردم قائمشهر و دیگر مسئولان سیاسی و ورزشی برگزار شد درخواست و پیشنهادهایی برای فعالیت دوباره تیم در قائمشهر دادم که در صورت محقق نشدن پیشنهادها این تیم را به مرکز استان خواهم برد.

مدیرعامل سایپا شمال دلیل اصلی حضور تیم سایپا شمال را در ساری نبود تیم در لیگ دسته یک فوتبال کشور در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: در صورت جذب اسپانسر و مهیا و فراهم بودن امکانات در ساری تیم سایپا شمال به این شهرستان منتقل می‌شود.

وی درباره مطالبات بازیکنان تیم سایپا شمال در فصل گذشته گفت: تاکنون نیمی از قرارداد بازیکنان و کادر فنی سال گذشته تیم پرداخت شد که بقیه قرارداد نیز به‌ زودی پرداخت می‌شوند.

* فسخ قرارداد 2 بازیکن باشگاه

پیروزرام خاطرنشان کرد: برای حضور در لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور در فصل جاری سعی می‌شود با بازیکنانی که با باشگاه قرارداد دارند را برای یکسال دیگر حفظ کنیم.

مدیرعامل سایپا شمال در پایان از فسخ قرارداد دو بازیکن این باشگاه خبر داد و تصریح کرد: دو بازیکن سال گذشته این تیم از تیم سایپا شمال خارج شدند و در فصل جدید با عقد قرارداد به عضویت تیم‌های لیگ برتری پیوستند. 

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول