اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

26 و 27 ماه جار در مشهد

گردهمایی معاونان گردشگری منطقه شرق سازمان میراث فرهنگی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی،‌ صنایع دستی و گردشگری خراسان‌رضوی از برگزاری گردهمایی معاونان گردشگری منطقه شرق خبر داد.

گردهمایی معاونان گردشگری منطقه شرق سازمان میراث فرهنگی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی و گردشگری خراسان‌رضوی، سید مسعود منتجبی از برگزاری گردهمایی معاونان گردشگری منطقه شرق خبر داد و اظهار کرد: این گردهمایی با حضور معاونان گردشگری استان‌های خراسان شمالی،‌ خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان،‌ گلستان و منطقه آزاد چابهار برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این گردهمایی را در اولویت اول، انجام هماهنگی‌های بین منطقه‌ای در زمینه توسعه تورهای منطقه‌ای عنوان کرد و افزود: تحقق جذب گردشگران ورودی به جمهوری اسلامی در شرق کشور، ارائه برنامه‌ها و طرح‌های گردشگری، ارائه گزارش عملکرد معاونت‌ها، بررسی و ارائه راهکار جهت رفع موانع و مشکلات منطقه از دیگر اهداف این نشست است.

گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی،‌ صنایع دستی و گردشگری خراسان‌رضوی در ارتباط با زمان برگزاری این گردهمایی گفت: گردهمایی معاونان گردشگری منطقه شرق در روزهای 26 و 27 ماه جاری در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول