اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون میراث فرهنگی خراسان رضوی:

موزه بزرگ خراسان بهمن ‌ماه امسال افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: موزه خراسان، به ‌عنوان بزرگ‌ترین موزه شرق کشور بهمن ماه امسال افتتاح می‌شود.

موزه بزرگ خراسان بهمن ‌ماه امسال افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمود عباس‌زاده عصر امروز با حضور در جلسه کمیسیون فنی و عمران شورای اسلامی شهر مشهد ضمن قدردانی از پیگیری‌های کمیسیون و شورای اسلامی مشهد اظهارکرد: معرفی خراسان بزرگ و تبادل فرهنگی میان کشورهای همسایه از اصلی‌ترین اهداف ایجاد این پروژه به‌شمار می‌آید. ‌

معاون سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی با بیان اینکه در حال حاضر فاز طراحی داخلی و انتشار اسناد مناقصه در ارتباط با خرید تجهیزات این موزه آغاز شده است، تصریح کرد: روزانه بین 150 تا 180 نفر مشغول انجام فعالیت عمرانی در محل پروژه هستند.

در ادامه این نشست، جواد داوودآبادی رئیس کمیسیون فنی و عمران شورای اسلامی شهر مشهد هدف از طرح موضوع در جلسه کمیسیون فنی وعمران شورای اسلامی مشهد را بررسی مشکلات موجود بر سر راه پروژه دانست و بیان کرد: از مدیریت پارک کوهسنگی می‌خواهیم تا با برگزاری جلسات مشترک به رفع موانع موجود بر سر راه پروژه کمک کند.  

شروع عملیات اجرای تقاطع غیر همسطح شهید گمنام در سال 91 پیگیری اجرایی شدن طرح تقاطع غیر همسطح شهید گمنام یکی دیگر از دستور کارهایی بود که نماینده شهرداری مشهد با حضور در جلسه از تصویب طرح اولیه خبر داد و گفت: با تدابیر اندیشیده شده شاهد آغاز عملیات اجرایی آن در سال 91 خواهیم بود.

 علی ریحانی در پاسخ به سوال کمیسیون عمران وفنی شورای اسلامی شهرمشهد در خصوص دیده نشدن نهر نادری در طراحی‌های طرح گفت: بر اساس آخرین بررسی های انجام شده توسط مشاور، طرح هیچگونه تداخلی با نهر مذکور ندارد و با انتخاب پیمانکاران توانمند عملیات خاکی را ظرف چند هفته آینده شروع می‌کنیم.

وی با بیان اینکه 4میلیارد تومان ردیف بودجه برای طرح در سال‌جاری دیده شده است عنوان کرد: با توجه به اهمیت این تقاطع مقرر شد مهندسین مشاور، مطالعات در حال انجام را با نگاه و وسعت بیشتری دنبال کنند و همچنین میدان بار نوغان شهر یور امسال افتتاح شود.

بررسی پروژه بیمارستان نیمه ساخت تامین اجتماعی واقع در 13کیلومتری مشهد دیگر موضوعی بود که در کمیسیون مطرح و نماینده تامین اجتماعی با حضور دراین باره توضیح داد.

تعیین شاخص‌های برجسته در شرح خدمات طراحی پارک‌ها یکی دیگر از دستور کارهایی بود که نماینده معاونت خدمات شهری به عنوان متولی موضوع با حضور در جلسه به ارائه توضیح  درباره آن پرداخت.

حسین سلامی مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز با اشاره به تاریخچه موضوع و اهمیت آن در طراحی پارک‌ها نیز گفت: هدف ازاین اقدامات ایجاد هماهنگی و هدفمندکردن فعالیت‌های درخت‌کاری و پرچین‌کاری در پارک‌ها و درنهایت افزایش سرانه فضای سبز برای شهروندان است.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول