اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش ورامین خبر داد

تحویل پروژه‌های خیرساز در ماه مهر

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش ورامین با اشاره به آمادگی این شهرستان برای بازگشایی مدارس گفت: اول مهر نزدیک به 40 کلاس در حوزه فعالیت‌های خیرین در راستای اجرای نظام 3-3-6 تحویل داده می‌شود.

تحویل پروژه‌های خیرساز در ماه مهر

مجتبی عرب عامری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران  اظهار داشت: بیش از 25 هزار و 342 دوره کتاب در دوره ابتدایی ورامین بین خانواده‌ها توزیع می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش ورامین در ارتباط با فعالیت‌های ستاد پروژه مهر گفت: به مجموعه اقداماتی که آموزش و پرورش برای بازگشایی مدارس انجام می‌دهد، اصطلاحا پروژه مهر گفته می‌شود، ستاد پروژه مهر آموزش و پرورش از فروردین 91 آغاز به کار کرده و در زیرنظر این ستاد، کمیته‌های مختلفی از جمله کمیته توجیه و تبلیغ و اطلاع‌رسانی، کمیته تعمیر و تجهیز، کمیته ارزیابی و نظارت عملکرد، کمیته ساماندهی نیروی انسانی، کمیته تأیید صلاحیت و کمیته انتصابات فعال هستند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: کمیته‌های مذکور، جلسات مختلف و هماهنگی‌های لازم را انجام دادند تا برای بازگشایی مدارس ورامین آمادگی کامل وجود داشته باشد.

عرب عامری افزود: همچنین پروژه‌هایی از قبیل رنگ‌آمیزی مدارس، شاداب‌سازی مدارس، احداث فضاهای جدید، تعمیر فضاهای فرسوده، تعمیر میز و نیمکت‌ها و ... در مجموعه مدارس ورامین انجام شد.

مدیر آموزش و پرورش ورامین یادآور شد: یکی از حوزه‌های کاری، حوزه فعالیت‌های خیرین شهرستان ورامین است، هم‌اکنون پروژه‌های مختلفی در حوزه خیرین در ورامین در حال اجراست که این پروژه‌ها به حل مشکل کمبود فضاهای آموزشی و پرورشی کمک شایانی کرده است.

تحویل پروژه‌های خیرساز در ماه مهر

این مسئول افزود: اول مهر نزدیک به 40 کلاس در حوزه فعالیت‌های خیرین در راستای اجرای نظام 3-3-6 تحویل داده می‌شود.

عرب عامری ادامه داد: به طور مثال احداث چهار باب کلاس در مدرسه شهید حسن تاجیک احمدآباد، احداث چهار باب کلاس در مدرسه فضیلت احمدآباد، احداث چهار باب کلاس در مدرسه پاسداران موسی‌آباد، یک باب مدرسه شش کلاسه در روستای قوئینک زهری و چندین پروژه دیگر و نیز اوج فعالیت خیرین ورامین در مجموعه مجتمع آموزشی امام حسین علیه‌السلام (باغ مهبد) شکل گرفته که تا اول مهر دو پروژه از پروژه‌های این مجموعه آماده تحویل خواهد بود.

صدور ابلاغ برای تمام دبیران، معلمان و فرهنگیان

مدیر آموزش و پرورش ورامین گفت: یکی از اقداماتی که در تابستان انجام می‌شود و به برنامه‌ریزی نیاز دارد، صدور ابلاغ برای معلمان، دبیران و همکاران فرهنگی است و بیش از صدها ساعت در این زمینه وقت‌گذاری شده تا صدور ابلاغ همکاران با کمترین نقص انجام و در اختیارشان قرار گیرد.

وی در ادامه افزود: یکی دیگر از حوزه‌هایی که در تابستان بر روی آن برنامه‌ریزی شده، تشکیل ستاد نظارت بر ثبت‌نام در مدارس است که این ستاد نیز از فروردین 91 آغاز به کار کرده است و جلسات توجیهی برای مدیران برگزار و مدارس نیز محدوده‌بندی شدند و مردم بر اساس این محدوده‌بندی نسبت به ثبت‌نام اقدام کردند.

روند مطلوب ثبت‌نام دانش‌آموزان صورت گرفت

عرب عامری در پایان با بیان اینکه مشکل خاصی در روند ثبت‌نام وجود نداشت و با تدبیر لازم مشکلات کوچک نیز رفع شده است، اظهار داشت: سامانه‌ای در آموزش و پرورش با عنوان سناد برای دانش‌آموزان طراحی شد که تا اول شهریور ماه بیش از 90 درصد دانش‌آموزان ثبت‌نام شدند و تا 25 شهریور سایر دانش‌آموزان ثبت‌نام و سامانه بسته می‌شود.

انتهای پیام/ب10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول