اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته توجیه و تبلیغ ستاد پروژه مهر:

اجرای پروژه مهر شادی و آرامش را به‌همراه می‌آورد

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته توجیه و تبلیغ ستاد پروژه مهر گفت: اجرای پروژه مهر، شادی و آرامش را به همراه آورده و سبب تحول بنیادین می‌شود.

اجرای پروژه مهر شادی و آرامش را به‌همراه می‌آورد

رضا میرزایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: اجرای پروژه مهر سبب می‌شود فضای مدارس همچون سال‌های گذشته پر از شادی و آرامش باشد و این محیط برای فرزندان ایران در اجرای طرح تحول بنیادین رقم بخورد، در همین راستا ستاد پروژه مهر که یکی از وظایف آن در بحث توجیه و تبلیغ است، فعالیت خود را آغاز کرده است.

مسئول کمیته توجیه و تبلیغ ستاد پروژه مهر انتظارات کلی در حوزه روابط‌عمومی را عنوان کرد و گفت: تدوین استراتژی برای غلبه بر مشکلات، تشویق دانش‌آموزان در مسائل آموزشی و پرورشی، آشنایی مدیران با روش‌های نوین، ابزارها و مدل‌های بهره‌مندی، روحیه‌ مشارکت داشتن، تشویق همکاران با استفاده از تفکر خودشان، تشکیل کمیته مدیریت کیفیت در مدارس، استفاده از وسایلی چون اسلاید، فیلم، ویدئو پروژکشن برای ارائه تجارب و اندیشه‌های مفید و مدیریت موفق در جهت هوشمندسازی مدارس مستلزم برخورداری از توان رهبری و یا قدرت نفوذ در دیگران از جمله انتظارات مهم این حوزه است.

مسئول کمیته آموزش مدیران روابط عمومی ادارات شهرستان ورامین بیان کرد: چندین جلسه با حضور اعضای ستاد پروژه مهر برگزار و گزارشات به اداره کل ارسال شد که سال گذشته نیز رتبه برتر کمیته توجیه و تبلیغ ستاد مهر در کل شهرستان‌های استان تهران نصیب این منطقه گشت.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش ورامین و در بحث شرح وظایف کمیته توجیه و تبلیغ می‌توان به پوشش خبری مناسب با هدف آشنا کردن دانش‌آموزان از نحوه ثبت‌نام و تحولات نظام جدید، اطلاع‌رسانی در سطح شهر در ارتباط با تقارن بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس، دعوت از خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان در مراسم بازگشایی مدارس، برپایی نمایشگاه کتاب و عکس و دستاوردهای معلمان، مهندسی افکار عمومی با حضور در کلیه مدارس سطح منطقه، محوریت بخشیدن به بخش اطلاع‌رسانی در خصوص پایه ششم، تشکیل جلسات هفتگی و پیگیری نحوه اطلاع‌رسانی به مدیران و اولیای دانش‌آموزان در خصوص ساماندهی نیروی انسانی، وضعیت ثبت‌نام و توجیه آیین نامه‌های جدید و ... اشاره کرد.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول