اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش سلماس خبر داد

بهره‌برداری از 7 پروژه آموزشی سلماس در اول مهر ماه

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش سلماس گفت: همزمان با بازگشایی مدارس از هفت پروژه آموزشی در سلماس بهره‌برداری می‌شود.

بهره‌برداری از 7 پروژه آموزشی سلماس در اول مهر ماه

سید الهویردی‌قریشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سلماس اظهار داشت: برای احداث این پروژه‌ها بالغ بر 4 میلیارد و 270 میلیون تومان هزینه شده است که از این مبلغ یک میلیارد و 50 میلیون تومان توسط خیران مدرسه‌ساز و 3 میلیارد و 220 میلیون تومان از اعتبارات دولتی هزینه شده است.

مدیر آموزش و پرورش سلماس مدرسه مشارکتی برادرجلیلی، مدرسه باقرالعلوم، مدرسه مرحوم برگشادی و مدرسه مشارکتی برادران احمدزاده را از جمله پروژه‌های قابل افتتاح در این روز برشمرد.

سید الهویردی‌قریشی افزود: مقاوم‌سازی مدارس آبگرم، زیندشت، آغبلاغ، حقویران، ماته خرپه، اصلانیک، آخته خانه و هنرستان شهید پناهی از پروژه‌هایی می‌باشند که همزمان با بازگشایی مدارس بهره‌برداری از آنها آغاز خواهد شد.

این مسئول گفت: برای احداث مدرسه مشارکتی برادرجلیلی یک میلیارد و 200 میلیون تومان هزینه شده است که از این مبلغ 600 میلیون تومان توسط خیران مدرسه‌ساز و مابقی آن را سازمان نوسازی مدارس استان هزینه کرده است همچنین برای نوسازی مدرسه باقرالعلوم 970 میلیون تومان، مدرسه مشارکتی برادران احمدزاده 750 میلیون تومان هزینه شده است که از این مبلغ 300 میلیون تومان توسط خیران مدرسه‌ساز و 450 میلیون تومان توسط سازمان نوسازی مدارس استان هزینه شده است.

قریشی ادامه داد: برای مقاوم‌سازی مدارس آبگرم، زیندشت، آغبلاغ، حقویران، ماته خرپه، اصلانیک و هنرستان شهید پناهی 770 میلیون تومان هزینه شده است.

مدیر آموزش و پرورش سلماس در بخش پایانی سخنان خود در تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در آموزش و پرورش سلماس بیان داشت: نواختن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس، برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس، دیدار با خانواده معظم شهدا ، تجلیل از رزمندگان دوران دفاع مقدس، برگزاری مسابقات ورزشی، اجرای مسابقات فرهنگی و هنری، برپایی ایستگاه صلواتی در مدارس، حضور فرهنگیان و دانش آموزان بسیجی در نماز جمعه، گلباران قبور شهدا و نام‌گذاری کلاس‌ها با نام شهدا از جمله برنامه‌هایی است که در این هفته در مدارس این شهرستان برگزار می‌شوند.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول