اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی سال‌جاری صورت گرفت

14 میلیون دلار صادرات صنایع‌دستی از استان کرمانشاه

خبرگزاری فارس: معاون صنایع‌دستی استان کرمانشاه گفت: در ۶ماه نخست سال‌جاری چهارده میلیون و چهارصد هزار دلار صادرات صنایع‌دستی داشته‌ایم.

14 میلیون دلار صادرات صنایع‌دستی از استان کرمانشاه

نصرت‌اله سپهر در گفت‌وگو با خبر‌نگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: خلاقیت، نوآوری و تفکر خصیصه صنایع‌دستی استان و سلیقه هنرمندان صنایع‌دستی در امر صادرات و ارزآوری به مملکت نقش بسزایی دارد.

سپهر افزود: صنایع‌دستی کرمانشاه از کیفیت، قابلیت و شهرت خاصی برخوردار است لذا صنعتگران باید سعی کنند در تولید آثار هنری بهترین نمونه را ارائه دهند تا هیچ‌ وقت تولیدشان روی دست‌شان نماند و دغدغه فروش نداشته باشند.

معاون صنایع‌دستی استان کرمانشاه تصریح کرد: هر چه زمینه توسعه، خرید و فروش صنایع‌دستی را بیشتر فراهم کنیم به افراد نیازمند که نان دسترنج خود را می‌خورند بیشتر کمک کرده‌ایم‌.

وی اظهار کرد: صنعتگران صنایع‌دستی کارشان بسیار شایسته و ارزشمند است؛ لازم است از تولیدات آنها به بهترین نحو حمایت شود.

سپهر تولید‌کنندگان صنایع‌دستی را اهل کار و کوشش معرفی کرد و افزود: تولید‌کنندگان صنایع‌دستی انسان‌هایی با روح معنوی و عاطفی هستند.

معاون صنایع‌دستی استان کرمانشاه در پایان گفت: در شش ماه نخست‌ سال‌جاری چهارده میلیون و چهارصد هزار دلار صادرات صنایع‌دستی داشته‌ایم و عمده محصولات صادر شده صنایع‌دستی گیوه به کشور عراق بوده است.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول