اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی قزوین:

کتاب‌شناسی صنایع دستی قزوین تدوین می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین گفت: برای سهولت در امر پژوهش و تحقیق، طرح کتاب‌شناسی صنایع دستی و هنرهای سنتی این استان تدوین می‌شود.

کتاب‌شناسی صنایع دستی قزوین تدوین می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین، حمیدرضا قاسمی اظهار کرد: امروز تحقیق و پژوهش از ارکان مهم طرح‌های اجرایی محسوب شده و با داشتن طرح تحقیقی و علمی منسجم می‌توان برنامه‌ریزی و طرح اجرایی مطلوبی را برای پروژه‌های مختلف تدوین کرد.

وی با اشاره به روند اجرایی این طرح افزود: طرح تدوین کتاب‌شناسی صنایع دستی و هنرهای سنتی استان قزوین در قالب یک طرح پژوهشی برای اجرا و در روند عملیاتی به پژوهشگاه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری معرفی شده است.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین بیان کرد: کتاب‌شناسی از مهم‌ترین منابع برای راهنمایی مسیر پژوهش‌های علمی بوده و برای مباحث علمی و عملی بسیار راهگشا است.

قاسمی خاطر نشان کرد: به همین منظور حوزه معاونت صنایع دستی تصمیم به گردآوری تمامی منابع مرتبط در زمینه صنایع دستی این استان دارد و امیدواریم بتوانیم در عرصه توسعه منابع پژوهشی، تخصصی صنایع دستی گام مؤثر برداریم.

انتهای پیام/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول