اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهشهر خبر داد

راه‌اندازی رشته‌های نفت و انرژی در مازندران

خبرگزاری فارس: فرماندار بهشهر گفت: پرچم نفت در شمال ایران بر دوش بهشهر است و این شهرستان افتخار میزبانی نفتی‌ها را در تمام سواحل خزر دارد.

راه‌اندازی رشته‌های نفت و انرژی در مازندران

محمدرضا البرزی در حاشیه بازدید از دانشگاه علم و صنعت بهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان بهشهر اظهار داشت: این شهرستان آمادگی دارد تا هرگونه زیرساختی که برای توسعه و پیشرفت منطقه در حوزه نفت لازم است در اختیار شرکت‌های نفتی قرار دهد.

وی افزود: به‌دنبال زمین مناسبی برای ساخت مجتمع رفاهی و مسکونی پرسنل شرکت‌های نفت حاشیه شهرستان هستیم و این موضوع به‌زودی تحقق می‌یابد.

نماینده دولت در بهشهر بر ضرورت افزودن رشته‌های نفت و انرژی به رشته‌های حال حاضر دانشگاه‌های شهرستان تاکید و خاطرنشان کرد: با توجه به اکتشاف نفت از دریای خزر و اخذ مجوز احداث پالایشگاه نفت بهشهر از وزارت نفت و سازمان محیط زیست نیاز به نیروهای متخصص و دانشگاهی در رشته‌های مرتبط داریم و چه بهتر که از ظرفیت دانشگاه‌های منطقه استفاده کنیم.

البرزی تصریح کرد: یکی از رسالت‌های دانشگاه‌ها، کاربردی کردن رشته‌ها است تا فارغ‌التحصیلان بتوانند به نیروهای کارآفرین و کاربلد تبدیل شوند و پس از سال‌ها تحصیل دغدغه کار نداشته باشند.

فرماندار بهشهر با بیان اینکه پرچم نفت در شمال ایران بر دوش بهشهر است، خاطرنشان کرد: بیکاری یکی از معضلات مهم شهرستان است و از این رو با توجه به فرصت کار و تلاشی که در منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد و شرکت‌های نفتی منطقه داریم تا چهار پنج سال آینده نباید هیچ فرد بیکاری در بهشهر داشته باشیم.

وی در پایان گفت: از مدیران شرکت‌ها این انتظار می‌رود که وقتی امنیت و همه کارهای اداری و زیرساخت‌های واحد اقتصادی و تولیدی آنها در شهرستان تامین می‌شود. نیروهای کار خود را از همین مردم انتخاب کنند که اگر غیر این باشد، ظلم بزرگی را در حق مردم منطقه روا داشته‌اند.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول