اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

تکذیب لغو محدویت‌های تردد در گلستان

ساعاتی پیش خبری مبنی بر لغو اجرای محدودیت‌های تردد در گلستان منتشر شد که این خبر از سوی پلیس راهور به طور کامل تکذیب شد.

تکذیب لغو محدویت‌های تردد در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ساعاتی پیش یکی از رسانه‌ها در استان گلستان از طرف رئیس پلیس راهور گلستان از لغو ممنوعیت‌های تردد در استان خبر داد که با پیگیری‌های خبرگزاری فارس در گرگان از پلیس راهور استان این خبر به طور کامل تکذیب شد.

پلیس راهور گلستان انجام هرگونه مصاحبه با این موضوع را تکذیب به خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اعلام کرد تمام محدودیت‌های تردد ابلاغی از سوی ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا به قوت خود باقی است.

لازم به ذکر است استاندار گلستان نیز در جلسه امروز ستاد استانی مقابله با کرونا بر اجرای این محدودیت‌های تردد تاکید کرد و گفت: هر خودرویی با پلاک بومی شهر خود فقط اجازه تردد در شهر خود را دارد و ممنوعیت تردد از ساعت 21 تا چهار صبح نیز اجرایی خواهد شد.

هادی حق‌شناس تاکید کرد: هر خودرویی که از این محدودیت‌های تردد تخطی کند برابر ابلاغیه از 500 هزار تومان تا یک میلیون تومان جریمه خواهد شد.

انتهای پیام/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول