اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

سگ‌های جدید در بندرعباس از روستاها می‌آیند!/ مردم تجمع سگ‌ها را به 137 اطلاع دهند

معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس از جمع آوری یک هزارو ۴۷۷ قلاده سگ بدون صاحب از ابتدای سال جاری تاکنون در بندرعباس خبر داد.

سگ‌های جدید در بندرعباس از روستاها می‌آیند!/ مردم تجمع سگ‌ها را به 137 اطلاع دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری بندرعباس، اسماعیل موحدی‌نژاد اظهار کرد: جمع آوری سگ ها از سطح کوچه ها و معابر شهر به طور منظم و در طول سال انجام می شود.

وی با بیان اینکه این کار توسط تیم مخصوص زنده گیری حیوانات و با رعایت نکات بهداشتی صورت می گیرد، اظهار کرد: سگ ها پس از جمع آوری به سایت نگهداری در منطقه تل سیاه بندرعباس که متعلق به شهرداری است منتقل می شوند.

معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: در این سایت به منظور کاهش آسیب های ناشی از وجود این حیوانات و جلوگیری از افزایش جمعیت آنان ، سگ ها به روشی مناسب عقیم سازی می شوند.

موحدی‌نژاد در پاسخ به پرسشی مبنی بر مشاهده شدن دوباره سگ ها در شهر بعد از مدتی از جمع آوری آنان، بیان کرد: سگ‌ها به طور منظم از سطح معابر جمع آوری می شوند اما مشکل این است که سگ های جدید از روستاهای همجوار وارد شهر می شوند و قلمرو آنان را پر می کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس در پایان با اشاره به اینکه سگ‌های بدون صاحب معضلی برای تمام شهرها و روستاهای کشور محسوب می شوند از مردم خواست در صورت مشاهده این سگ‌ها و تجمع آنان موضوع را به سامانه ۱۳۷ شهرداری بندرعباس اطلاع دهند.

انتهای پیام/88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول