اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

کشف ۲۳۴ کیلوگرم ماده مخدر شیشه در میناب

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف ۲۳۴ کیلوگرم ماده مخدر از نوع شیشه، طی یک عملیات منسجم پلیسی در شهرستان میناب خبر داد.

کشف ۲۳۴ کیلوگرم ماده مخدر شیشه در میناب

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری صبح امروز اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران انتظامی شهرستان میناب با گسترش چتر اطلاعاتی و رصد عناصر اصلی قاچاقچیان مواد مخدر، از دپوی یک محموله سنگین مواد مخدر در منزلی در یکی از روستاهای شهرستان مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با گشت زنی‌های نامحسوس و تحت نظر قرار دادن قاچاقچیان، محل دپو مواد مخدر را در بندر کلاهی شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی با تشکیل چند تیم عملیاتی به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان اذعان داشت: مأموران با هوشیاری کامل پس از شناسایی و محاصره منزل موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه و منسجم در بازرسی از محل، ۲۳۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه کشف و ضبط کنند.

سردار جعفری با بیان اینکه در حین ماموریت عده ای قصد داشتند با سنگ پرانی جهت فراری دادن متهم و جلوگیری از جابجایی مواد اقدام کنند که با شلیک چند تیر هوایی توسط ماموران، افراد متفرق شدند ؛ اظهار داشت: در این رابطه یک نفر از قاچاقچیان دستگیر که متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و سایر عناصر اصلی این باند و عوامل سنگ پرانی نیز شناسایی و اقدامات پلیسی جهت دستگیری آنان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر بدانند که در استان هرمزگان جایی برای جولان آن وجود ندارد و پلیس،  منطقه را برای آنان ناامن می‌کند و با آنان برابر قانون برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ 88055/ ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول