اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

داستان ادامه‌دار میزبانی سپاهان در آسیا/ بازیکن ذوب‌آهن غایب بازی با تراکتور

اصلاح مجدد بیانیه کنفدراسیون فوتبال آسیا، اعلام برنامه لیگ برتر والیبال و برگزاری دور برگشت پلی‌آف بسکتبال بانوان از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان اصفهان در روزی که گذشت، بود.

داستان ادامه‌دار میزبانی سپاهان در آسیا/ بازیکن ذوب‌آهن غایب بازی با تراکتور

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در روز 9 بهمن ماه علاوه بر این‌که شاهد تغییر موضع 180 درجه‌ای AFC برای میزبانی ایرانی‌ها در آسیا بودیم، برنامه هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال نیز مشخص شدند.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان اصفهان

✅ کنفدراسیون فوتبال آسیا در جدیدترین بیانیه خود اعلام کرد در جلسه 23 ژانویه با نمایندگان ایران در مقر AFC مقرر شد تا بازی های هفته اول، دوم و سوم مرحله گروهی در خارج از ایران و به عنوان مهمان برگزار شود. نکته جالب در بیانیه جدید این بود که در پایان آن تاکید شده بود که این اقدام را برای خریدن زمان انجام داده تا فرصتی مجدد برای بررسی امنیت میزبانی در این کشور داشته باشد؛ اما بعد از چند ساعت AFC مجددا بیانیه را اصلاح و جمله«ارزیابی مجدد» میزبانی تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا را از آن حذف کرد.

✅ در روز‌های گذشته صحبت‌های زیادی از نهایی شدن مذاکرات فدراسیون با امیر قلعه‌نویی انجام شد اما هیچ خبر رسمی منتشر نشد؛ همچنین مسعود تابش مدیر عامل باشگاه سپاهان مخالفت خود با جدایی قلعه‌نویی را بیان کرد.

چیزی که مشخص است قلعه‌نویی یکی از گزینه‌های جدی برای سرمربی‌گری تیم ملی کشورمان است و فاصله چندانی با نیمکت تیم ملی ندارد و باید دید از میان علی دایی و امیر قلعه‌نویی کدام به اردو تیم ملی اضافه می‌شوند.

در صورت جدایی قلعه‌نویی از سپاهان پیدا کردن مربی جایگزین برای طلایی‌پوشان بسیار سخت خواهد بود؛ از همین رو در روز‌های گذشته هواداران سپاهان در وضعیت نابسامانی قرار گرفته‌اند و تکلیف آینده سپاهان را نمی‌دانند.

✅ تیم فوتبال العین امارات در مرحله آخر پلی آف لیگ قهرمانان آسیا میزبان بنیادکار ازبکستان بود که در این بازی با گل  سعید در دقیقه 78 به پیروزی رسید؛ العین با این پیروزی به عنوان تیم چهارم گروه موسوم به مرگ، حریف سپاهان در مرحله بعدی این رقابت‌ها شد.

تیم‌های سپاهان ایران، النصرعربستان و السد قطر دیگر تیم‌های تشکیل دهنده این گروه هستند؛ سعید الهویی، مربی تیم فوتبال سپاهان با حضور در ورزشگاه هزاع بن زاید این بازی را از نزدیک تماشا و حریف زردپوشان در مرحله گروهی را آنالیز کرد.

✅ تیم فوتبال ذوب‌آهن با یک غایب به مصاف تراکتور می‌رود و در بازی روز جمعه محمد نژادمهدی را در اختیار ندارد، ذوب‌آهن در هفته هجدهم از رقابت‌های لیگ برتر، باید در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز به مصاف تراکتور برود و نژادمهدی در این دیدار محروم بوده و قادر به همراهی تیمش نیست؛ نژادمهدی با کارت زردی که هفته گذشته در بازی مقابل پارس جنوبی دریافت کرد، 4 اخطاره شده و بازی با تراکتور را از دست داد.

✅ فاطمه میریان، زهرا رئیسی، شهلا توکلی، حدیث نصر و بهـاره عرب بازیکنان تیم دوگانه سپاهان پس از برگزاری مسابقات دوگانه در اصفهان به عضویت تیم ملی ایران درآمدند؛ تیم ملی دوگانه ایران سوم اسفند امسال در مسابقات کاپ آسیایی که به میزبانی ایران در کرج برگزار می‌شود حضور پیدا خواهد کرد.

✅ دور برگشت مرحله پلی‌آف و حذفی لیگ برتر بسکتبال بانوان روز پنجشنبه با برگزاری 6 دیدار پیگیری خواهد شد که نامی‌نو اصفهان از خانه بسکتبال هرمزگان میزبانی می‌کند و در صورت پیروزی از این مرحله صعود خواهد کرد.

✅ هفته دوازدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران، جام سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، روز پنج‌شنبه با 6 دیدار در شهرهای ورامین، گنبد، اصفهان، مریوان، تهران و سیرجان پیگیری می‌شود که سپاهان با پیام خراسان دیدار می‌کند.

✅ با اعلام کمیته داوران، اسامی داوران قضاوت کننده در دیدارهای هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال مشخص شد و  بر این اساس علی صفایی بازی ذوب‌آهن با تراکتور را قضاوت می‌کند و موعود بنیادی‌فر بازی سپاهان و فولاد در اصفهان را سوت می‌زند.

انتهای پیام/63090/آ 30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول