اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

ارشاد اسلامی آماده واگذاری تصدی‌گری برخی فعالیت‌ها به بانوان است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان اظهار کرد: ارشاد اسلامی آماده واگذاری تصدی‌گری تمام فعالیت‌ها در حوزه‌های مختلف علوم قرآنی، رسانه، جشنواره و سایر برنامه‌ها به بانوان است.

ارشاد اسلامی آماده واگذاری تصدی‌گری برخی فعالیت‌ها به بانوان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، عبیدالله رستمی صبح امروز در نشست تخصصی ارتقاء فرهنگ توانمندسازی زنان و سرپرست خانواده که در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: باید به دختران و بانوان اعتماد کنیم و تا زمانی که این مهم تحقق پیدا نکند جایگاه بانوان دیده نمی‌شود.

وی عنوان کرد: نگاه به کار بانوان نباید نگاه همراه با تحقیر باشد، هرجا که کار به بانوان واگذار شده کارها به بهترین شیوه انجام شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان تصریح کرد: نگاه به بانوان باید ارتقا یابد و مسئولیت‌هایی به آنها واگذار شود.

رستمی اضافه کرد: در حوزه هنر و رسانه همواره بانوان حضوری فعال، دلسوزانه و تاثیرگذار داشته‌اند، در کردستان جایگاه مادران جایگاه ویژه‌ای است و در فرهنگ و ادبیات کردستان مادران جایگاه برجسته‌ای دارند.

وی تصریح کرد: زنان جامعه باید به عنوان سرمایه‌های اجتماعی قلمداد شوند نه اینکه فقط خانه‌داری و فرزندپروری بکنند اگر نگاه از این شکل تغییر پیدا کند قطعا بانوان ما می‌توانند بسیار تاثیرگذار باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان اظهار کرد: ارشاد اسلامی آماده واگذاری تصدی‌گری تمام فعالیت‌ها در حوزه‌های مختلف علوم قرآنی، رسانه، جشنواره و غیره به بانوان است.

رستمی تصریح کرد: معتقد هستیم که ارشاد اسلامی کردستان باید ناظر برنامه‌ها باشد نه مجری و در همین راستا آمادگی واگذاری تصدی‌گری فعالیت‌ها را به آنها داریم.

وی افزود: امیدواریم همه تلاش کنیم که زنانی که می خواهند کیان خانواده را حفظ کنند باید مورد حمایت قرار گیرند.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول