اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

کشف انبارهای احتکاری روغن در محمودآباد و چالوس

با آزادسازی و مردمی‌سازی اقتصاد شاهد سوءاستفاده برخی در بازار بودیم که طی روزهای اخیر شاهد حضور پررنگ نیروی انتظامی و تشدید نظارت بر بازار هستیم که در این زمینه دو انبار احتکاری روغن در شهرستان‌های محمودآباد و چالوس کشف شد.

کشف انبارهای احتکاری روغن در محمودآباد و چالوس

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، با آزادسازی و مردمی‌سازی اقتصاد شاهد سوءاستفاده برخی در بازار بودیم که طی روزهای اخیر شاهد حضور پررنگ نیروی انتظامی و تشدید نظارت بر بازار هستیم. 

علی اکبر خسروی فرمانده انتظامی چالوس از کشف روغن احتکار شده از یک انبار در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی در انباری در شهرستان چالوس احتکار روغن کرده است، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران در ادامه با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی صورت گرفته، ۱۶۸ بطری یک کیلوگرمی و ۴ کیلوگرمی روغن خوراکی جامد و مایع احتکارشده کشف و با دستور قضایی انبار مورد نظر پلمپ  و پرونده به مرجع قضایی ارجاع شد.

فرمانده انتظامی چالوس با بیان اینکه ارزش ریالی روغن مکشوفه احتکار شده ۵۰ میلیون ریال است، گفت: درخواست ما از شهروندان این است در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت‌های غیرقانونی، اقتصادی اقلام اساسی، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

*محتکر روغن نباتی در محمودآباد دستگیر شد 

محمود حسین‌زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از کشف ۴ تن و ۶۰۰ کیلوگرم روغن احتکاری از یک محتکر کالا در آن شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی در شهرستان محمودآباد اقدام به احتکار روغن کرده است، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی و پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران علاوه بر هماهنگی‌های قضائی در بازرسی از محل نگهداری کالا، ۴تن و ۶۰۰ کیلوگرم روغن خوراکی جامد کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد تصریح کرد: اموال مکشوفه به دلیل ثبت نشدن در سامانه جامع انبارها و عدم اعلام موجودی توسط متهم، توقیف و برای توزیع در بین مردم به سازمان مربوطه تحویل شد.

حسین‌زاده در پایان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت‌های غیرقانونی و قاچاق و احتکار کالاها و اقلام اساسی، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول