اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

افزایش محسوس و قابل ملاحظه دما طی امروز و فردا

مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: طی امروز و فردا شاهد  افزایش محسوس و قابل ملاحظه دما و وزش باد نسبتا شدید در ارتفاعات استان هستیم.

افزایش محسوس و قابل ملاحظه دما طی امروز و فردا

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، سیدمحمدرضا رضوی مدیرکل هواشناسی مازندران امروز درباره پیش‌بینی وضعیت جوی آسمان مازندران در گفت‌وگویی با اشاره به هشدار جوی سطح زرد هواشناسی مازندران، اظهار کرد: با استقرار و تقویت جریانات گرم جنوبی طی روزهای پنج‌شنبه ۳۱ شهریور و جمعه یکم مهر ماه امسال شاهد افزایش محسوس دمای هوا هستیم.

وی افزود: طی امروز و فردا شاهد  افزایش محسوس و قابل ملاحظه دما و وزش باد نسبتا شدید در ارتفاعات استان هستیم.

مدیرکل هواشناسی مازندران بیان کرد: طی این مدت بیشینه دما در مناطق غربی تا ۳۴ و در مناطق مرکزی و شرقی بین  تا ۳۸ درجه سلسیوس پیش‌بینی می‌شود.

رضوی با اعلام اینکه این سامانه گرم کل آسمان مازندران را تحت تاثیر قرار می‌دهد، تصریح کرد: افزایش پتانسیل آتش‌سوزی و  احتمال تنش دمایی از مخاطرات این سامانه  است.

وی در پایان بر  پرهیز از روشن کردن آتش در مزارع ، مراتع و جنگل‌ها، تهویه هوا در گلخانه‌ها ، مرغداری‌ها و دامداری‌ها و سایر اقدامات پیشگیرانه تاکید کرد.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول