اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر راه‌سازی قرارگاه خاتم در کهگیلویه و بویراحمد:

قرارگاه خاتم‌الانبیاء در راهسازی روستایی مجاهدت می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیر راه‌سازی قرارگاه خاتم در کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که قرارگاه خاتم سخت‌ترین پروژه‌های راه روستایی کشور را اجرا می‌کند، گفت: قرارگاه خاتم در راهسازی روستایی مجاهدت می‌کند.

قرارگاه خاتم‌الانبیاء در راهسازی روستایی مجاهدت می‌کند
سعید هوشمندی صبح امروز در محل پروژه راه روستایی دوراهی رون به شاه‌غالب و دیشموک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان این‌که قرارگاه خاتم بازوی ستبر نظام برای توسعه مناطق محروم کشور است، اظهار داشت: قرارگاه خاتم‌الانبیاء پروژه‌هایی را در سطح کشور اجرایی می‌کند که کمتر مجموعه‌ای قادر به انجام آن است.
وی به مشخصات راه روستایی دوراهی رون به شاه‌غالب اشاره کرد و افزود: این جاده به طول 50 کیلومتر بوده که در امتداد آن از دوراهی آجم به سمت دیشموک تا دهدشت نیز جاده‌ای دیگر به طول 55 کیلومتر در حال ساخت است و در مجموع قرارگاه خاتم در این مسیر که به دوشاخه تقسیم می‌شود، حدود 105 کیلومتر راه‌سازی بر عهده دارد.
هوشمندی افزود: از دوراهی رون تا کیلومتر 29 شاه‌غالب، حجم خاکبرداری و عملیات راه‌سازی انجام شده که شامل خاکبرداری و خاکریزی می‌باشد.
این مسئول راه‌سازی در قرارگاه خاتم‌الانبیاء با بیان این‌که این قرارگاه تا 24 ماه آینده در سراسر کشور باید دو هزار کیلومتر راه روستایی را تحویل دهد، ابراز داشت: در این مسیر روستایی که طول آن 105 کیلومتر است، تاکنون 36 کیلومتر از آن با زیرسازی آماده  آسفالت‌ریزی شده است.
 هوشمندی با بیان این‌که اگر شرایط مهیا شود تا آبان‌ماه امسال 40 کیلومتر از این مسیر آسفالت می‌شود، عنوان داشت: اگر معارضات مردمی در این مسیر نبود تاکنون بخش عمده‌ای از آن تاکنون آماده بهره‌برداری می‌شد.
وی با بیان این‌که معارضات مردمی چهار ماه تمام در این پروژه وقفه ایجاد کرد، افزود: برنامه‌ زمان‌بندی شده ما برای امسال 55 کیلومتر بود که به دلیل عنوان شده و همچنین فرا رسیدن فصول سخت کاری در این منطقه که تنها تا آبان‌ماه امکان آن وجود دارد، مدت زمان زیادی از برنامه عقب ماندیم.
انتهای پیام/ل30
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول