اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه کربلای مازندران:

اردوگاه راهیان نور بهمن‌ماه به بهره‌برداری میرسد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه کربلای مازندران از افزایش اعزام راهیان نور از مازندران خبر داد و گفت: اردوگاه راهیان نور بهمن‌ماه به بهره‌برداری میرسد.

اردوگاه راهیان نور بهمن‌ماه به بهره‌برداری میرسد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمدتقی شاهچراغی پیش از ظهر امروز در همایش بزرگ کمیته‌های هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان با محوریت طرح تحول درس آمادگی دفاعی دوم دبیرستان ویژه راهیان نور در اردوگاه شهدای دانش آموزی بادله ساری اظهار داشت: دولت پرچمدار اقدامات فرهنگی به ویژه گفتمان امام و رهبری است.
وی خاطرنشان کرد: این موضوع می‌طلبد که در این میدان به اعتبار شعاری که دادند و مردم هم به اعتبار همین شعار اعتماد کرده و به میدان آمدند، توجه کنند.
فرمانده سپاه کربلای مازندران یادآور شد: از نکاتی که در گفتمان امام و رهبری تاکید شده است، حوزه دفاع مقدس است.
وی با اشاره به اینکه در حوزه دفاع مقدس موضوع‌های مختلفی داریم که در استان به آن توجه می‌شود، تصریح کرد: در حوزه دفاع مقدس، نشر آثار و ستاد کنگره فعال شده است.
شاهچراغی با بیان اینکه یادواره‌های فراوانی برگزار می‌شود که متولی اصلی آن مردم هستند، افزود: مانند برنامه‌های محرم و سایر برنامه‌ها، مردم به صورت خودجوش حضور دارند.
وی با اشاره به اینکه سال گذشته حدود 50 هزار نفر به اردوهای راهیان نور اعزام شدند، خاطرنشان کرد: این اردوها با کم و کاستی‌هایی روبه رو هستند اما در بطن این اقدامات‌، برکاتی نهفته که هر کدام به تنهایی با همه مشکلات برابری می‌کنند.
این مسئول با بیان اینکه پیش‌بینی می‌کنیم امسال حدود 80 هزار نفر به  مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شوند، ادامه داد: این اعزام ممکن است تا سقف 100 هزار نفر هم افزایش یابد و استقبال مردم از این اردوها بی‌نظیر است.
وی با اشاره به اینکه فضای دولت اصلاحات و مدیران کشوری برای برخی مسائل اعتقاد نداشتند، تصریح کرد: نه اینکه همه در آن دولت اینگونه بودند اما برای راهیان نور، نامه به مقام عالی کشور می‌رفت و اجرایی نمی‌شد و اکنون که فضا متناسب است چرا این کار را انجام ندهیم.
شاهچراغی با بیان اینکه احداث موزه دفاع مقدس از اقداماتی است که مدیران می‌توانند از آن بگذرند، گفت: چرا که زحمت و گرفتاری دارد اما اگر اقدام نکنیم باید پاسخگو باشیم.
وی اظهار داشت: بنا داریم اردوگاه راهیان نور در خرمشهر را در بهمن ماه به بهره‌برداری برسانیم.
شاهچراغی با اشاره به اینکه نباید توپ را به زمین آمریکا و شوروی بیندازیم، تصریح کرد: وظیفه ذاتی آنها مقابله با نظام اسلامی است و برگزاری راهیان نور در مقابل این کشورها، قطعا از کارهای اثرگذار است.
وی در پایان یادآور شد: از مواردی که در مازندران مغفول مانده، عملیاتی است که لشکر 25 کربلا در منطقه چیلات انجام داده است و باید این یادمان را که اختصاصی توسط لشکر 25 کربلا انجام گرفته است را احیا کرد.
انتهای پیام/ص20
 
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول