اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اقتصاد و دارایی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

معرفی 90 درصدی کهگیلویه و بویراحمدی‌ها برای دریافت سهام عدالت

خبرگزاری فارس: معاون اقتصادی سازمان اقتصاد و دارایی کهگیلویه و بویراحمد از معرفی 90 درصد مردم این استان برای دریافت سهام عدالت خبر داد.

معرفی 90 درصدی کهگیلویه و بویراحمدی‌ها برای دریافت سهام عدالت
طاهر شریف‌پور  امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: 90 درصد مردم کهگیلویه و بویراحمد برای سهام عدالت معرفی و 84 درصد آن‌ها ثبت‌نام نهایی شدند.
معاون امور اقتصادی سازمان اقتصاد و دارایی کهگیلویه و بویراحمد افزود: از آمار افراد ثبت‌نام شده برای دریافت سهام عدالت در این استان، 52 درصد سود دریافت کرده‌اند.
وی بیان داشت: برگزاری همایش‌های سرمایه‌گذاری در کهگیلویه و بویراحمد، اقدامی موثر در رشد و شکوفایی اقتصاد این استان داشته که کمترین اثر مثبت آن، آشنایی سرمایه‌گذاران با قابلیت‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این استان بوده است.
شریف‌پور گفت: 87 پروژه مهم از استان کهگیلویه و بویراحمد در سایت ملی سرمایه‌گذاری کشور ثبت شده که این اقدام بعد از برگزاری همایش‌ سرمایه‌گذاری در این استان اتفاق افتاده است.
وی، 22 تفاهم‌نامه مهم اقتصادی را در کهگیلویه و بویراحمد، از دیگر اثرات برگزاری همایش سرمایه‌گذاری خواند و ادامه داد: در سال گذشته در معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری رتبه سوم کشور را از آن خود کردیم.
معاون امور اقتصادی سازمان اقتصاد و دارایی کهگیلویه و بویراحمد به سرمایه‌گذاری3 میلیون دلاری در پالایشگاه گچساران اشاره کرد و افزود: در استان‌های کمتر توسعه یافته‌ای چون کهگیلویه و بویراحمد، معافیت مالیاتی پنج درصد بیشتر از سایر استان‌ها است.
شریف‌پور ابراز داشت: در استان کهگیلویه و بویراحمد 691 هزار و 121 نفر در سامانه مرکز آمار ثبت‌نام کرده که از این تعداد 678 هزار و 701 نفر با ثبت‌نام موفقیت‌آمیز در سایت رفاهی، یارانه دریافت می‌کنند.
وی، اضافه کرد: این استان در نهاده‌سازی و جذب سرمایه‌گذار رتبه پنجم کشور را به‌دست آورده است.
این مسئول اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد عنوان داشت: نام‌گذاری سال‌ها به دستور مقام معظم رهبری اتفاقی نبوده و این موضوع حکیمانه و بر اساس تدبیر صورت می‌گیرد.
شریف‌پور ابراز داشت: اقتصاد زیربنای توسعه در یک جامعه است و اگر ملتی اقتصاد خوب داشته باشد به منزله این است که همه چیز آن جامعه خوب و ایده‌آل است.
معاون امور اقتصادی سازمان اقتصاد و دارایی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: دولت با در نظر گرفتن برخی مشوق‌ها، سرمایه‌گذاری را در استان‌های توسعه نیافته تسهیل کرده که در این راستا و در استان کهگیلویه و بویراحمد ستادی تشکیل شده که سرمایه‌گذاران هر گونه مشکل و مانعی را بر سر راه سرمایه‌گذاری با این ستاد در میان گذاشته تا نسبت به برطرف کردن آن مشکل اقدام شود.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول