اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شیراز خبر داد:

اجرای طرح محدوده ترافیکی شیراز

خبرگزاری فارس: مسئول کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر شیراز گفت: با آمادگی شهرداری شیراز و کارشناسی شورای شهر و نظارت بر طرح محدوده ترافیکی شیراز، این طرح اجرایی می‌شود.

اجرای طرح محدوده ترافیکی شیراز
احمدرضا نقیب‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: طرح محدوده ترافیکی شیراز از دور دوم شورای اسلامی این شهر به تصویب رسید که سپس به شورای حمل و نقل استان فارس و وزارت کشور ارسال و اقدامات نخستین انجام شد.
وی تصریح کرد: طبق مصوبه شورای شهر مقرر شده بود که این طرح در سال گذشته اجرایی شود که با سهل‌انگاری مواجه شده و اجرایی نشد.
این عضو شورای اسلامی شهر شیراز افزود: محدوده ترافیکی شهر شیراز به دلیل فراوانی مراکز درمانی، تجاری، خدماتی و اداری با سفرهای بسیاری مواجه شده که موجب گره خوردن ترافیک در این محدوده است.
نقیب‌زاده اضافه کرد: شهرداری شیراز برای اجرای طرح محدوده ترافیک این کلان‌شهر اعلام آمادگی کرده است اما شورای اسلامی شهر شیراز برای انجام و اجرایی شدن بهتر این طرح نظارت و کارشناسی دوباره‌ای را انجام می‌دهد که در صورت تائید این طرح برای اجرایی شدن به شهرداری ابلاغ می‌شود.
مسئول کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر شیراز بیان کرد: طرح محدوده ترافیکی یکی از عوامل مهم در روان‌سازی ترافیک در هسته مرکزی کلان‌شهر شیراز است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول