اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بستک:

چهره پهلوی در 17 شهریور هویدا شد

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار بستک با اشاره به فرا رسیدن سالروز 17 شهریور ماه، گفت: در این روز در واقع چهره منحوس رژیم پهلوی برای همگان از پشت نقاب نمایان شد.

چهره پهلوی در 17 شهریور هویدا شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بستک در هرمزگان، ناصر شریفی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هفدهم شهریور ماه از جمله روزهایی است که در دفتر خاطرات انقلاب اسلامی و در اذهان ملت مسلمان ایران به ثبت رسیده است، ‌اظهار داشت: 17 شهریور نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است.
وی با بیان اینکه 17 شهریور روز نشان دادن چهره واقعی رژیم منحوس پهلوی بود گفت: در این روز با کشتار مردم در خیابان، رژیم طاغوت چهره خود را به جهان نشان داد.
این مسئول افزود: 17 شهریور روزی است که در آن خون‌های بسیاری بر زمین ریخته شد و از ثمره آن درخت تنومند جمهوری اسلامی به بار نشست.
معاون فرمانداری شهرستان بستک اظهار کرد: حضور مردم مسلمان ایران اسلامی در دفاع از ارزش‌ها در تمام دوره‌ها پر شور بوده و این نشان از شجاعت ملت مسلمان ایران در دفاع از ارزش‌هاست.
وی در ادامه تصریح کرد: مردم دلیر ایران در 17 شهریور چون سیلی خروشان به خیابان‌ها آمدند و بر ضد رژیم پهلوی شعار دادند و مخالفت خود را آشکارا بیان کردند.
شریفی در ادامه تاکید کرد: حماسه جمعه سرخ و خونین را باید همیشه زنده نگه داشت و غریو الله اکبر حماسه‌آفرینان را باید تا ابد تکرار کرد.
وی‌ 17 شهریور را روز شهیدان خواند و گفت: 17 شهریور روزی است که شعار پر طنین استقلال آزادی جمهوری اسلامی تجسم عینی یافت و با حضور مردم در صحنه به فریادهای امام لبیک گفته شد و عاشقانه راه امام حسین (ع) را برگزیدند.
این مقام مسئول افزود: ملت ایران همیشه بیدار بوده و بیدار خواهد بود و در مقابل دسیسه‌های جنایتکاران غرب و شرق از ارزش‌های اسلامی و انقلاب دفاع خواهد کرد.
وی رژیم طاغوتی اسرائیل را رو به زوال خواند و گفت: غریو الله اکبر فلسطینیان و مستضعفان جهان هر گلوله‌ای را خاموش خواهد کرد چرا که خدا با کسانی است که قلبی مالامال از عشق به خدا دارند و در دفاع از اسلام و قرآن و ارزش‌ها به میدان می‌آیند.
معاون فرماندار بستک با بیان اینکه رهنمودهای مقام معظم رهبری مهم‌ترین عامل وحدت بین مسلمانان ایران و جهان است، اضافه کرد: همه ما با تبعیت از منویات مقام معظم رهبری راه استقلال و آزادی انقلاب اسلامی را باید دنبال کنیم و انقلاب اسلامی را از گزند دشمنان محفوظ داریم.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول