اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مهر ماه جاری در چهارمحال و بختیاری صورت میگیرد؛

گرامیداشت یاد شهدای بسیج کارمندان سپاه

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) گفت: یادواره شهدای بسیج کارمندان سپاه این استان مهر ماه جاری در شهرکرد برگزار می‎شود.

گرامیداشت یاد شهدای بسیج کارمندان سپاه
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، موسی انصاری شامگاه دیروز در همایش روز قشر بسیج کارمندان در شهرکرد با ارائه گزارشی از عملکرد این سازمان گفت: شهید شاخص کارمندان استان چهارمحال و بختیاری در مراسم یادواره شهدای کارمند معرفی خواهد شد. 
وی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی سازمان بسیج کارمندان گفت: برنامه‌های طرح حلقه‎‌های صالحین و کرامت مساجد در حال اجراست. 
انصاری بسیج را معجزه امام خمینی و سپاه را مولود بسیج دانست و گفت: بی‌شک در طول سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با وجود تهدیدات و بحران‌های داخلی و خارجی، اگر تفکر بسیجی در جامعه حاکم نبود، این کشور هم توان ایستادگی نداشت.
مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) خاطرنشان کرد: حضور تفکر بسیجی در جامعه بود که توانست کشور را به جلو ببرد.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در ارتباط با جایگاه شامخ بسیج، گفت: بسیج برای جوانان شورآفرین و برای دوستان امیدآفرین و برای دشمنان یاس‌آفرین است.
انصاری با تأکید بر اینکه بسیج با کمترین هزینه بیشترین خدمت‌رسانی را به مردم و نظام داشته است، گفت: دشمن به خوبی درک کرده است که بسیج چه کارکردها و قابلیت‌های فراوانی دارد، به همین دلیل تخریب چهره بسیج در صدر برنامه‌های شبکه‌های مختلف ماهواره‌ای است.
وی بسیج را متعلق به همه مردم دانست و گفت: بر همین اساس ارتقای معرفت دینی و اعتقادی مردم نسبت به بسیج بیش از پیش ضروری و لازم است.
انصاری اضافه کرد: نظام اسلامی ما با وجود تحریم‌ها و تهدیدهای موجود با انسجام و اتحاد، در توسعه و پیشرفت‌های اقتصادی و فرهنگی و نظامی و عمرانی ترقی کرده است که این امر هم بهت و حیرت جهانیان را بر انگیخته است.
در این همایش از برگزیدگان مسابقات فرهنگی،  ورزشی و منتخبان طرح حجاب و عفاف تقدیر شد.
سخنرانی، خاطره‌گویی و پخش کلیپ‌های دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های این همایش یک‌روزه بود.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول