اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری:

نهادینه کردن تفکر بسیجی در ادارات ضروری است

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: نهادینه شدن فرهنگ و تفکر بسیجی در سطح ادارات، رضایت‌مندی ارباب رجوع را افزایش می‌دهد.

نهادینه کردن تفکر بسیجی در ادارات ضروری است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام شوزب شیری شامگاه دیروز در همایش روز قشر بسیج کارمندان در شهرکرد با اشاره به جایگاه بسیج کارمندان و فضائل اخلاقی بسیجیان اظهار داشت: تفکر بسیجی خدمت‌رسانی و روحیه کار و تلاش برای آبادانی کشور اسلامی را مضاعف می‌کند.
وی با اشاره به برخی از فضائل بسیجیان گفت: بصیرت، تقوا، شجاعت، تواضع و فروتنی و تبعیت از ولایت از شاخصه‌های بسیجیان واقعی و ولایت‌مدار است.
شیری ادامه داد: خدمت‌رسانی به ملت مؤمن و انقلابی و شهید پرور ایران اسلامی در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال جهاد اقتصادی نام‌گذاری شده، بهترین راه مبارزه با آمریکا و استکبار جهانی است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری با اشاره به مسئولیت‌های بسیج گفت: با توجه به جایگاه بسیار حساس بسیج در نشان دادن چهره نظام جمهوری اسلامی و ایجاد جاذبه در درون جامعه برای مشارکت و جذب هرچه بیشتر جوانان و نوجوانان به سمت الگوهای سازنده مبتنی بر هویت ملی مذهبی از دیدگاه مقام معظم رهبری، بسیج و بسیجی مسؤلیتی سنگین را بر عهده دارد.
وی خاطرنشان کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس، بسیج آنچنان ظاهر شد که دشمنان اعتراف کردند که قدرتی که در بسیج نهفته، توان مقابله با یکایک ارتش‌های کلاسیک جهانی را دارد.
شیری ادامه داد: دشمن که سودای فتح سه روزه را در سر می‌پروراند، در همان روزهای نخستین با مردمی مواجه شد که با دست خالی اما با سلاح ایمان و اعتقاد به ارزش‌های الهی و انسانی به دفاع از کیان مقدس نظام اسلامی برخاسته بودند و از ایثار جان خویش دریغ نمی‌کردند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: وظیفه بسیج فقط به جنگ و مساله نظامی محدود نمی‌شود و امنیت داخلی کشور در سخت‌ترین شرایط یعنی دوران فعالیت منافقین و دیگر گروه‌های ضد انقلاب که با کمک کشورهای خارجی ذی‌نفع در ایران درصدد آشوب و تنش و تجزیه و جدایی قسمت‌هایی از خاک کشور بودند، به مدد نیروی بسیج و پایگاه‌های مقاومت حفظ شد.
در این همایش از برگزیدگان مسابقات فرهنگی،  ورزشی و منتخبان طرح حجاب و عفاف تقدیر شد.
سخنرانی، خاطره گویی و پخش کلیپ‌های دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های این همایش یک‌روزه بود.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول