اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار نکا:

فعالیت بسیج سازندگی برای محورمیت‌زدایی افزایش یابد

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار نکا بسیج را دستاوردی مهم در دفاع از ارزش‌های دینی و انقلابی دانست و گفت: فعالیت بسیج سازندگی برای محورمیت‌زدایی افزایش یابد.

فعالیت بسیج سازندگی برای محورمیت‌زدایی افزایش یابد
به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، نجاتعلی سلیمی صبح امروز در آیین آغاز ساخت پایگاه مقاومت بسیج چاله پل نکا بیان داشت: بسیج مدافع ولایت فقیه و در حفظ دستاوردهای انقلاب ثابت قدم است.
وی گفت: حمایت و پشتیبانی از ولایت فقیه، رمز پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و بسیج به‌عنوان حامی این نظام و انقلاب باید این عنصر را در جامعه تقویت کند.
معاون فرماندار نکا ادامه داد: دفاع از اسلام و ولایت فقیه در همه شرایط بر ما واجب است و در این میان، بسیج وظیفه بیشتر و خطیری برعهده دارد.
معاون فرماندار نکا با تاکید بر ارتقای بینش و بصیرت در جامعه تصریح کرد: پایگاه‌ها باید این حلقه‌های بصیرتی را روز به روز گسترش دهند تا موجب ارتقای بصیرت جوانان و نوجوانان شوند.
سلیمی یادآور شد: بسیجیان و افرادی که در بسیج سازندگی در حال خدمت و کمکرسانی به جامعه خود هستند، نباید سازندگی خود را فراموش کنند بلکه باید از فعالیتی که دارند برای جامعه خود میکنند، بهره بگیرند که هم بر جامعه تاثیر بگذارند.
وی اضافه کرد: حضور بسیج در عرصه‌های مختلف موجب تحقق اهداف نظام و انقلاب تحت زعامت رهبری انقلاب اسلامی شده است.
معاون فرماندار نکا با اشاره به نقش پیچیده بسیج در جامعه افزود: بسیج در دوران مختلف انقلاب، دفاع مقدس، سازندگی و... برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی تلاش کرده و همچنان در حال تلاش است.
سلیمی متذکر شد: نیروهای بسیجی در طول این انقلاب، با ایمان به خدا، ولایت‌مداری و تمسک به ارزش‌ها تمام توطئه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کرده‌اند که باید قدردان آنان باشیم.
وی در پایان اذعان داشت: حاکمیت فرهنگ بسیجی در جامعه، نظام و انقلاب را در برابر ترفندها و برنامه‌های فرهنگی دشمن، بیمه میکند و در همین جهت باید در حفظ بسیج و دستاوردهای آن در جامعه تلاش کنیم.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول