اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با برپایی همایش اکو اجرا می‌شود؛

معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری خراسان شمالی در پنل‌های تخصصی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان اقتصاد و دارایی خراسان شمالی گفت: فرصت‌های سرمایه گذاری این استان در قالب 3 پنل تخصصی هم‌زمان با برپایی همایش اکو اجرا می‌شود.

معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری خراسان شمالی در پنل‌های تخصصی
رضا بهمن‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد زمان برپایی نشست سرمایه گذاری را 21 شهریور جاری عنوان کرد و گفت: این نشست تخصصی در محورهای؛ گردشگری و عمران شهری، کشاورزی و صنعت، معدن، تجارت برگزار خواهد شد.
وی محورهای این همایش را؛ تبیین ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های اقتصادی و سرمایه گذاری خراسان شمالی و همچنین تبیین فرصت‌ها و ارائه راهکارهای ارتقای سرمایه گذاری در استان عنوان کرد.
بهمن‌پور تصریح کرد: آشنایی سرمایه گذاری با فرصت‌های سرمایه گذاری استان، مذاکره با سرمایه گذاران و عقد تفاهم‌نامه و همچنین ایجاد تعامل و یکپارچگی سازنده میان دستگاه‌های استانی را از مهم‌ترین اهداف برپایی این نشست تخصصی سرمایه گذاری به شمار می‌رود.
وی با بیان اینکه این همایش تخصصی با کوشش مرکز خدمات و دبیرخانه ستاد سرمایه گذاری و استانداری خراسان شمالی اجرا می‌شود، افزود: برای این همایش 400 نفر از سرمایه گذاران داخلی و خارجی دعوت شده‌‌اند.
رئیس سازمان اقتصاد و دارایی خراسان شمالی با اشاره به دعوت از وزیر اقتصاد و دارایی برای شرکت در این همایش اظهار داشت: همچنین از رئیس اتاق بازرگانی کشور و روسای اتاق‌های بازرگانی استان‌ها، برای حضور در این همایش سرمایه‌گذاری دعوت به عمل آمده است.
وی محل برپایی نخستین نشست تخصصی معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری خراسان شمالی را در بوستان ملی باباامان، کمپ پتروشیمی خراسان عنوان کرد و از عموم سرمایه گذاران و علاقه‌مندان برای شرکت در این همایش خواست تا برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت مرکز خدمات خراسان شمالی مراجعه کنند.
بهمن‌پور با اشاره به اینکه مرکز خدمات سرمایه گذاری خراسان شمالی هفدهم مهر سال گذشته در استان فعال شد، اظهار داشت: طی این مدت علاوه بر نشست‌های مختلف با حضور استاندار، مشکلات سرمایه گذاران استان بررسی و در جهت رفع آن تلاش شد.
وی حضور در همایش‌های مختلف سرمایه گذاری در کشور را مورد اشاره قرار داد و گفت: بر همین اساس این استان در نمایشگاه فرصت‌های سرمایه گذاری کیش شرکت و ظرفیت‌های سرمایه گذاری را به سرمایه گذاران ارائه کرد.
رئیس سازمان اقتصاد و دارایی خراسان شمالی همچنین  حضور در نمایشگاه‌های مختلف سرمایه گذاری امسال در سطح کشور را از برنامه‌های ستاد سرمایه گذاری استان به منظور افزایش سرمایه گذاری در خراسان شمالی عنوان کرد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول