اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت می‌گیرد؛

واگذاری پروانه کسب رایگان برای رزمندگان زنجانی

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی استان زنجان گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس پروانه کسب رایگان به رزمندگان و ایثارگران زنجانی حاضر در دفاع مقدس اعطا می‌شود.

واگذاری پروانه کسب رایگان برای رزمندگان زنجانی
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مجید کاوندی در جلسه ستاد دفاع مقدس استان زنجان اظهار داشت: اصناف استان برنامه‌های مختلفی را به مناسبت هفته دفاع مقدس در نظر گرفته است.
وی خاطر نشان کرد: برگزاری همایش بزرگ بسیجیان اصناف و بازار از جمله برنامه‌هایی است که در طول هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.
رئیس مجمع امور صنفی استان زنجان دیدار با خانواده شهدا را از دیگر برنامه‌های اصناف استان عنوان کرد و افزود: این برنامه نیز به منظور آشنایی بیشتر با رزمندگان دفاع مقدس صورت می‌گیرد.
وی تصریح کرد: همچنین به منظور پاسداشت بیشتر رزمندگان دفاع مقدس در این هفته پروانه کسب رایگان به رزمندگان و ایثارگران در طول هفته دفاع مقدس داده می‌شود.
کاوندی همچنین از دیگر برنامه‌های اصناف استان را اعطای مجوز با 20 درصد تخفیف عنوان کرد و افزود: این اقدام نیز به منظور اعطای مجوز آسان برای عموم افراد صورت می‌گیرد.
همچنین در ادامه این جلسه مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان نیز با ارائه گزارش این سازمان در هفته دفاع مقدس یادآور شد: به مناسبت هفته دفاع مقدس زنگ دفاع مقدس در همه مدارس استان نواخته می‌شود.
امیر نظری همزمان بودن بازگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس را فرصت مناسبی به منظور آشنایی هر چه بهتر دانش‌آموزان با رشادت‌های رزمندگان برشمرد و ادامه داد: آموزش و پرورش استان زنجان برنامه‌های مختلفی را به این منظور در نظر گرفته است.
وی خاطر نشان کرد: فضاسازی مدارس با نصب پرچم و پلاکاردهای تبلیغی در خصوص جنگ تحمیلی از برنامه‌های آموزش و پرورش در این زمینه است.
مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان همچنین با اشاره به برگزاری جشنواره خاطره ‌نویسی دانش‌آموزی را از دیگر برنامه‌های آموزش و پرورش در هفته دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: هدف از اجرای این برنامه‌ها آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با دلاوری‌های صورت گرفته در دوران دفاع مقدس است.
وی دیدار دانش‌آموزان با خانواده شهدا و جانبازان را از دیگر برنامه‌های آموزش و پرورش عنوان کرد و افزود: نامگذاری کلاس‌ها به اسم شهدا نیز از دیگر اقداماتی است که در طول هفته دفاع مقدس در مدارس انجام می‌شود.
نظری همچنین برگزاری مسابقات دوچرخه‌سورای را از برنامه‌های هفته دفاع مقدس برشمرد و ادامه داد: پیاده‌وری و پخش فیلم‌های دفاع مقدس از برنامه‌هایی است که در این هفته صورت می‌گیرد.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول