اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج سازندگی باشت:

3400 نفر روز کار در طرح هجرت باشت انجام شد

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج سازندگی شهرستان‌های باشت و گچساران با اشاره به اتمام طرح هجرت سه در این شهرستان گفت: در طرح هجرت سه امسال بیش از 3400 نفر روز کار در باشت انجام شد.

3400 نفر روز کار در طرح هجرت باشت انجام شد
به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، رحیم محمدی در مراسم اختتامیه طرح هجرت سه در باشت که با حضور علی‌اصغر قلیپور سرپرست فرمانداری و مسئولان بسیج و آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد، گفت: طرح هجرت سه با همکاری بسیج سازندگی و سازمان نوسازی مدارس و اداره آموزش و پرورش اجرا شد.
وی با بیان این‌که امسال بیش از 210 دانش آموز دختر و پسر مقاطع راهنمایی و متوسطه در طرح هجرت 3 باشت شرکت داشتند، ابراز داشت: از این تعداد دانش‌آموز، 110 نفر پسر و بقیه نیز دختر بودند.
این مقام مسئول در بسیج سازندگی باشت عنوان داشت: در قالب طرح هجرت، هفت فضای آموزشی در شهرستان باشت نیز زیباسازی شد.
محمدی، اعتبار هزینه شده برای اجرای طرح هجرت سه در باشت را 100 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: این میزان اعتبار برای شعارنویسی، مرمت و زیباسازی فضاهای آموزشی در مناطق شهری و روستایی باشت هزینه شد.
مسئول بسیج سازندگی باشت مدت اجرای طرح هجرت را بیش از دو ماه بیان کرد و عنوان داشت: در این مدت بیش از 3 هزار و 400  نفر روز کار توسط شرکت کنندگان در طرح انجام شد.
وی به اهداف مهم طرح هجرت اشاره کرد و افزود: پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان در فصل تابستان و آشنایی دانش‌آموزان با کار گروهی و مهارت‌آموزی و کسب تجربه و همچنین اشتغالزایی از مهمترین اهداف طرح هجرت است.
محمدی تصریح کرد: دانش‌آموزان شرکت کننده در طرح هجرت علاوه بر فعالیت در عرصه عمرانی، در کلاس‌های آموزشی، فرهنگی، خدمات مشاوره‌ای و دیگر عرصه‌ها نیز فعالیت داشتند.
این مقام مسئول در بسیج سازندگی به برگزاری کلاس‌های آموزشی برای شرکت کنندگان در طرح هجرت اشاره کرد و بیان داشت: بیش از 16 کلاس در زمینه موضوعات کمک درسی، فرهنگی ورزشی، کامپیوتر، احکام و هنر نیز برای دانش‌آموزان برگزار شد. 
سرپرست فرمانداری باشت نیز در این مراسم با تشکر و قدردانی از شرکت‌کنندگان در طرح هجرت و بسیج سازندگی تصریح کرد: بی‌شک کارهای نیک و خیرخواهانه شما بسیجیان زحمت‌کش و پرتلاش از ذهن مردم پاک نخواهد شد و برای همیشه در ذهن مردم باقی میماند.
علیاصغر قلیپور با بیان اینکه دشمنان قسم خورده انقلاب وقتی نتوانستند در جنگ تحمیلی به کشور ضربه بزنند، در قالب جنگ نرم جوانان کشور را هدف قرار داده‌اند خاطرنشان کرد: اکنون وظیفه داریم با اجرای برنامه‌های فرهنگی به روشنگری و آگاه‌سازی نسل جوان بپردازیم تا نقشه شوم دشمنان نقش بر‌آب شود.
در پایان این مراسم از 40 نفر از برترین‌های طرح هجرت 3 در باشت با اهدای جوایزی قدردانی شد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول