اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حکم نیکزاد؛

جمشیدی مدیرکل راه و ترابری کهگیلویه و بویراحمد شد

خبرگزاری فارس: با حکم وزیر راه و شهرسازی، احمد جمشیدی مدیرکل راه و ترابری کهگیلویه و بویراحمد شد.

جمشیدی مدیرکل راه و ترابری کهگیلویه و بویراحمد شد
یه گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، صبح امروز در آیینی که در محل کتابخانه مرکزی شهر یاسوج برگزار شد، احمد جمشیدی به سمت مدیرکل راه و ترابری استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
در این آیین که مسئولان وزارت راه و شهرسازی و تنی چند از معاونین این وزارتخانه حضور داشتند، از خدمات منوچهر حبیبی مدیر سابق این نهاد تقدیر به‌عمل آمد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم اظهار داشت: دولت عدالت‌محور نهم و دهم در ‌ارتباط‌ با راه‌سازی و به‌خصوص در راه روستایی خدمات زیادی را انجام داد.
اکبر نیکزاد ابراز داشت: در کهگیلویه و بویراحمد و در طول عمر این دولت کارهای بزرگی انجام شد که از جمله آن‌ها می‌توان در حوزه راه اصلی به محور مهم یاسوج به بابامیدان و در حوزه راه روستایی به راه زیلایی به عنوان بزرگترین راه روستای کشور اشاره کرد.
معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین با بیان این‌که راه‌سازی در استان کهگیلویه و بویراحمد شاه بیت توسعه به‌شمار می‌رود، عنوان داشت: بیشترین خدمات دولت در حوزه عمرانی در شش سال اخیر در این استان مربوط به راه‌سازی بوده است.
منوچهر حبیبی بیان داشت: امروز با اطمینان می‌توان گفت که این استان از بن‌بست خارج شده و سرمایه‌گذاری در مسیر جدیدی قرار گرفته است.
مدیرکل جدید راه و ترابری کهگیلویه و بویراحمد نیز با اشاره به این‌که هنوز در گام نخست قرار داریم، تاکید کرد: برای تحقق خواسته‌های رهبر معظم انقلاب در سال 73 مبنی بر ساختن جاده‌های مناسب برای این استان، هنوز کارهای زیادی باقی مانده است.
احمد جمشیدی عنوان داشت: در سال جهاد اقتصادی بار سنگینی بر دوش ما گذاشته شد که باید با همت و کار مضاعف و با حفظ روحیه ولایت‌مداری این خواسته رهبری را تحقق بخشیم.
احمد جمشیدی پیش از این در سمت معاونت راهداری این اداره‌کل مشغول به خدمت بود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول