اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزکوه:

بسیج سازندگی کار را ابزار خودسازی می‏داند

خبرگزاری فارس: فرماندار فیروزکوه گفت: نیروهای بسیج سازندگی به دنبال دستمزد نیستند و کار کردن برای آنها نوعی تمرین خودسازی است.

بسیج سازندگی کار را ابزار خودسازی می‏داند
به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزکوه، سعید افشارنادری ظهر امروز در جلسه هماهنگی اردوهای جهادی که در فرمانداری شهرستان فیروزکوه برگزار شد، اظهار داشت: یکی از کارهای هوشمندانه‏ای که امام خمینی (ره) انجام دادند، تشکیل بسیج بود که البته در خیلی از زمینه‏ها این درایت را از ایشان دیده بودیم.
وی با بیان اینکه امروز هم پیش‏بینی‏های امام راحل را شاهد هستیم، اضافه کرد: در زمان حمله نظامی و دشمنی‏های معاندان و التهاب کشور بسیج شکل گرفت.
فرماندار شهرستان فیروزکوه ادامه داد: در زمان جنگ تحمیلی همه کسانی که به نوعی از نظام جمهوری اسلامی ضربه خورده بودند با هم همراه شدند تا این انقلاب را نابود کنند اما تشکیل بسیج به عنوان پشتیبان نظام باعث شد که این انقلاب از خطرات مصون بماند.
افشارنادری تصریح کرد: بعد از جنگ تحمیلی نیز در عرصه‏های مختلف تفکر بسیجی ظهور پیدا کرد و بسیجیان با حضور در عرصه‏های سازندگی سبب ایجاد تحول شدند.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند بسیج یعنی نیروی کارآمد که هر جا احساس نیاز باشد، ورود پیدا می‏کند.
فرماندار شهرستان فیروزکوه تاکید کرد: یکی از ماموریت‏های بسیج، سازندگی بوده که طی سال‏های اخیر کارهای بسیار خوبی در این زمینه صورت گرفته است.
افشارنادری گفت: بسیج سازندگی چند هدف مهم را تعقیب و دنبال می‏کند و نخستین هدف اینکه کار یکی از ابزارهای خودسازی است.
وی افزود: یکی از مولفه‏هایی که شخصیت انسان را شکل می‏دهد، کار است و جوانان و نوجوانان در جریان کار می‏توانند خود را بسازند و آبدیده شوند و ظرفیت‏های خود را به فعلیت برسانند.
فرماندار شهرستان فیروزکوه ادامه داد: کار کردن سبب می‏شود که نوجوانان و جوانان احساس مسئولیت پیدا کنند و مدیریت کردن و مشارکت را در اجتماع تجربه کنند.
افشارنادری اظهار داشت: نیروهای بسیج سازندگی به دنبال دستمزد نیستند و کار کردن را نوعی تمرین خودسازی می‏دانند.
وی افزود: دستگاه‏های اجرایی باید کارهای مربوط به خود را که نیروهای بسیج سازندگی می‏توانند در آن ورود پیدا کنند را پالایش کنند.
فرماندار شهرستان فیروزکوه با بیان اینکه هر دستگاهی که ماموریتی برای خود تعریف می‏کند باید به فکر اعتبار آن نیز باشد، گفت: دستگاه‏هایی که می‏خواهند ماموریت ذاتی خود را انجام دهند باید اعتبارات خودشان را تامین کنند.
افشارنادری اضافه کرد: با توجه به اینکه بودجه سال 90 دیر ابلاغ شد و با وجود فصل سرما در شهرستان فیروزکوه از این به بعد نمی‏توانیم کار کنیم و باید تمام انرژی خود را برای جذب اعتبارات بر روی چهار ماه سال آینده متمرکز کنیم.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول