اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه فیروزکوه:

تحقق فرامین رهبری از اهداف بسیج سازندگی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه فیروزکوه گفت: تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب از اهداف بسیج سازندگی برای کار در سطح شهرستان فیروزکوه است.

تحقق فرامین رهبری از اهداف بسیج سازندگی است
به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزکوه، محمدعلی تاجیک در جلسه هماهنگی اردوهای جهادی که در فرمانداری شهرستان فیروزکوه برگزار شد، اظهار داشت: با تاکیداتی که رهبر معظم انقلاب اسلامی بر پر کردن اوقات فراغت جوانان داشتند در همین راستا ماموریت بسیج سازندگی در سطح شهرستان فیروزکوه در حال انجام است.
وی اضافه کرد: نیروهای بسیج سازندگی با همکاری آموزش و پرورش توانستند در زمینه رنگ‏آمیزی و شاداب‏سازی مدارس کمک کنند.
فرمانده سپاه ناحیه فیروزکوه ادامه داد: همچنین نیروهای بسیجی با همکاری جهاد سازندگی پوشش انهار در سطح شهرستان را انجام داده‏اند.
تاجیک تصریح کرد: همچنین در زمینه ساختن خانه عالم در روستاها و همکاری با شهرداری برای اجرای پروژه‏ها می‏توانیم از نیروهای مستعد بسیجی استفاده کنیم.
وی ادامه داد: تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب با محوریت جهاد اقتصادی در تمام عرصه‏ها، حفظ انسجام نیروهای موجود، غنی‏سازی اوقات فراغت، کمک به دولت در زمینه محرومیت‏زدایی و کمک به ایجاد اشتغال و کارآفرینی، تقویت وحدت و انسجام در بین مردم و حفظ و تقویت باورها با عنایت به شعارهای سال از اهداف بسیج سازندگی برای کار در سطح شهرستان فیروزکوه است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فیروزکوه نیز در این جلسه اظهار داشت: در زمینه ساخت و ساز سرویس بهداشتی، حمام و مسکن روستایی بسیاری از خانواده‏هایی که امکانات ندارند، نیروهای بسیج سازندگی می‏توانند وارد شوند و کمک کنند.
سعید فلاح تصریح کرد: از سال گذشته تاکنون 100 مورد ساخت و ساز این چنینی در روستاهای شهرستان فیروزکوه انجام شده است و نیروهای بسیج سازندگی می‏توانند در زمینه شناسایی افراد نیازمند به ما کمک کنند.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول