اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج سازندگی سپاه فیروزکوه خبرداد:

پوشش انهار 3 روستای فیروزکوه توسط بسیج سازندگی

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه فیروزکوه گفت: پوشش انهار در روستاهای جیلیزجند، شهرآباد و لزور شهرستان فیروزکوه توسط نیروهای بسیج سازندگی انجام شده است.

پوشش انهار 3 روستای فیروزکوه توسط بسیج سازندگی
به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزکوه، حمزه کمندی در جلسه هماهنگی بسیج سازندگی که با حضور فرماندار شهرستان فیروزکوه برگزار شد، اظهار داشت: از اینکه ستادی برای پشتیبانی از جهاد سازندگی در شهرستان فیروزکوه تشکیل شده، خرسند هستیم.
وی با بیان اینکه اصل فعالیت‏های بسیج سازندگی در زمینه محرومیت‏زدایی است، گفت: بسیج سازندگی ادامه‏دهنده راه همان جهاد انقلابی است.
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه فیروزکوه با اشاره به اینکه فعالیت‏های زیادی در عرصه‏های مختلف برای بسیج سازندگی تعریف شده است، ادامه داد: نیروهای بسیج سازندگی به منظور محرومیت‏زدایی در قالب اردوهای جهادی به مناطق مختلف اعزام می‏شوند.
کمندی تصریح کرد: همچنین نیروهای بسیج سازندگی با فعالیت در بخش‏های کشاورزی مانند پوشش انهار می‏توانند، کمک کننده باشند.
وی اضافه کرد: نیروهای بسیج سازندگی شهرستان فیروزکوه تاکنون پوشش انهار در روستاهای جیلیزجند، شهرآباد و لزور در این شهرستان را انجام داده‏اند.
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه فیروزکوه تاکید کرد: در اردیبهشت ماه سال جاری 205 متر پوشش انهار در روستای جیلیزجند شهرستان فیروزکوه انجام شده است.
کمندی ادامه داد: از دیگر عرصه‏هایی که برای فعالیت‏ بسیج سازندگی در شهرستان فیروزکوه تعریف شده، اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم، ویزیت و اعطای داروهای رایگان به عشایر و ... است.
وی اظهار داشت: همچنین نیروهای بسیج سازندگی می‏توانند در عرصه‏های پیشگیری از اعتیاد، برگزاری همایش‏های مشترک با نیروی انتظامی و کلاس‏های پیشگیری از اعتیاد، فنی و حرفه‏ای، نقاشی و شاداب‏سازی مدارس و سایر همکاری‏ها با آموزش و پرورش در فصل تابستان فعالیت کنند.
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه فیروزکوه افزود: پاکسازی محیط زیست، برگزاری کلاس‏های تقویتی، همکاری با هلال احمر برای خدمت‏رسانی و ... از دیگر فعالیت‏هایی که بسیج سازندگی می‏تواند، انجام دهد.
کمندی تصریح کرد: سال گذشته با برپا کردن دار قالی در روستای مهاباد و دعوت از یک استاد قالیبافی توانستیم در این روستا اشتغال ایجاد کنیم تا درآمدی برای قالیبافان به دست آید.
وی با بیان اینکه دستمزد چندانی به نیروهای بسیج سازندگی پرداخت نمی‏شود، اضافه کرد: در بین نیروهای بسیجی روحیه جهادی برای انجام کارها وجود دارد.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول