اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در استان تهران؛

فیروزکوه در فعالیت‏های بسیج سازندگی برتر شد

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فیروزکوه گفت: فیروزکوه رتبه نخست را در زمینه فعالیت‏های بسیج سازندگی در استان تهران کسب کرد.

فیروزکوه در فعالیت‏های بسیج سازندگی برتر شد
به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزکوه، روح‏الله درویش‏خضری در جلسه هماهنگی بسیج سازندگی که با حضور فرماندار شهرستان فیروزکوه برگزار شد، اظهار داشت: سال گذشته شهرستان فیروزکوه رتبه نخست را در زمینه فعالیت‏های بسیج سازندگی در استان تهران کسب کرد.
وی اضافه کرد: در گذشته فعالیت‏های بسیج سازندگی در شهرستان فیروزکوه در قالب کارهایی همچون برداشت گندم، زراعت و ... صورت می‏گرفت اما دو سال است که بسیج سازندگی در زمینه بهینه‏سازی مصرف آب در این شهرستان فعالیت می‏کند.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فیروزکوه ادامه داد: ارتباط و تعامل جهاد کشاورزی شهرستان فیروزکوه با سپاه و بسیج سازندگی بسیار خوب است و در زمینه گزارش‏دهی با یکدیگر هماهنگ هستیم.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان فیروزکوه نیز در این جلسه اظهار داشت: در زمینه انجام چند فعالیت می‏توانیم با سپاه و بسیج سازندگی تعامل داشته باشیم.
حسین بی‏نیاز افزود: پیشگیری از اعتیاد یکی از وظایف اصلی اداره بهزیستی است که قطعا در این زمینه بسیج سازندگی می‏تواند به این اداره کمک کند.
وی تصریح کرد: همچنین شاداب‏سازی مراکز روستایی مددجویان بهزیستی نیز از جمله اقداماتی است که نیروهای بسیج سازندگی می‏توانند در راستای انجام آن فعالیت کنند.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان فیروزکوه گفت: برای شناسایی معلولان در سطح روستاهای شهرستان فیروزکوه نیز می‏توان از ظرفیت و توان نیروهای بسیج سازندگی کمک گرفت.
رئیس اداره آموزش فنی و حرفه‏ای شهرستان فیروزکوه نیز در این جلسه اظهار داشت: این آمادگی در حوزه فنی‏ و حرفه‏ای وجود دارد که با نیروهای بسیج سازندگی همکاری لازم را داشته باشیم.
سیدمجتبی هاشمی افزود: 120 نفر از فعالان حوزه صنعت ساختمان در شهرستان فیروزکوه در آزمون شرکت کردند و برای آنها گواهینامه صادر شد.
وی ادامه داد: همچنین در سطح شهرستان فیروزکوه از 380 نفر از قالیبافان نیز آزمون گرفته شد.
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه نیز در این جلسه اظهار داشت: چند سالی است که طرح هجرت با همکاری بسیج سازندگی و آموزش و پرورش اجرا می‏شود.
 سیدمحمود حسینی‏نیا گفت: در قالب طرح هجرت دو مدرسه در شهرستان فیروکوه توسط نیروهای بسیجی رنگ‏آمیزی شد که یکی از این مدارس در روستای شهرآباد و دیگری در سطح شهر فیروزکوه قرار دارد.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول