اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی سمنان:

قیام 17 شهریور زمینه‏ساز سقوط پهلوی شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی سمنان گفت: قیام 17 شهریور علیه نظام شاهنشاهی روز اوج انقلاب و قیام مردمی ضد ظلم و ستم و زمینه‏ساز سقوط پهلوی شد.

قیام 17 شهریور زمینه‏ساز سقوط پهلوی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‏الاسلام علی شکری بعد از ظهر امروز در نشستی با جمعی از روحانیان در شاهرود اظهار داشت: جوانان باید آگاه باشند و بدانند آنچه امروز به عنوان انقلاب اسلامی خودنمایی می‏کند، به آسانی حاصل نشده و هزینه‏هایی بسیار برای آن داده شده است.
وی تصریح کرد: نسل جوان باید ضمن شناخت کامل انقلاب اسلامی، در جهت پاسداشت آن تلاش کند.
شکری اظهار داشت: یکی از سیاست‏ها و حربه‏های دشمن، ناکارآمد جلوه دادن اسلام در اداره جوامع بود اما حضرت امام خمینی (ره) با تاکید بر اصل ولایت فقیه از نخستین سال‏های قیام خود، جلوی این امر ایستاد و تبلیغات دشمن را خنثی کرد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان به نقش رهبری در کنترل فتنه بعد از انتخابات سال 88 اشاره کرد و گفت: خاموش شدن جریان فتنه در سال 88 با کم‏ترین خسارت، امداد الهی بود که با دستان پرتوان رهبری متبلور شد.
شکری با اشاره به اینکه حذف فرعون مصر از معادلات سیاسی به عنوان یکی از محوری‏ترین حامیان اشغالگر قدس ضربه مهلکی بر حیات سنگین رژیم صهیونیستی وارد کرده است، تاکید کرد: علاوه بر آن قیام مردمی دیگر کشورهای مسلمان که سران آنها غالبا از طرفداران و حامیان این رژیم بودند، مزید بر علت شد تا نفس‏های غاصبان قدس به شماره بیفتد.
وی بیداری اسلامی در منطقه را فرصتی مناسب و بسیار بزرگ برای مسلمانان در تحقق رویکردها و اعتقادات اصیل خود برای آزادی فلسطین عنوان کرد و گفت: اکنون در مرحله یک تولد جدید قرار داریم و این قیام‏ها سرآغاز تولدی دیگر خواهد بود.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول