اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پنج ماه گذشته؛

تلفات تصادفات در اصفهان 13.2 درصد کاهش یافت

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان گفت: در پنج ماه گذشته استان اصفهان کاهش 13.2 درصدی تلفات منجر به فوت تصادفات را تجربه کرد.

تلفات تصادفات در اصفهان 13.2 درصد کاهش یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار حسن کرمی شامگاه گذشته در جلسه شورای اداری استان اصفهان اظهار داشت: اگر پیشرفت‌هایی که در کشور حاصل می‌شود بدون نظم و انضباط باشد می‌تواند به جای فرصت به تهدیدی برای کشور تبدیل شود.
وی با بیان اینکه نیروی انتظامی هم در این راستا ورود پیدا کرده است و با شناخت تهدیدات خود را آماده می‌کند، افزود: امنیت محصولی است که از سوی دستگاه‌ها و نهادهای مختلف تولید می‌شود اما وظیفه حفظ و نگهداری آن بر عهده پلیس است.
فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: امروزه تهدیدات دشمن مانند گذشته نیست و شاید برخی از آنها برای ما شناخته نشده باشد که پیشرفت‌هایی در تکنولوژی می‌توانند ما را تحت تاثیر قرار دهند.
وی با اشاره به اینکه باید خود را متناسب با نوع تهدیدات آماده کنیم، افزود: یکی از تهدیداتی که در حال حاضر اجرایی شده است تهدیدات نرم است که فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان برای مقابله در این راستا پلیس فتا را راه‌اندازی کرده است.
کرمی در ادامه گفت: نیروی اننظامی استان طرح‌هایی را در دست اجرا دارد که باید برای اجرایی شدن آنها از کمک تمام دستگاه‌ها و نهادها نیز استفاده کنیم که یکی از نمونه‌های آن اجرای طرح عفاف و حجاب است.
وی با بیان اینکه طرح پیشگیری در بخش‌های مختلف به زودی افتتاح و اجرایی می‌شود، گفت: این طرح در راستا آشنایی کارکنان با تهدیداتی که وجود دارد اجرایی می‌شود و آنها می‌توانند ضمن خدمت از آموزش‌های لازم بهره‌مند شوند.
فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در بحث امنیت اخلاقی نیز اگر تمام دستگاه‌ها و بخش‌ها وظایف خود را انجام دهند دیگر نیازی به حضور پلیس نیست.
وی با بیان اینکه اگر تمام دستگاه‌ها دستورالعمل عفاف و حجاب را اجرا کنند دیگر نیازی به برخوردهای پلیس در بیرون نیست افزود: مقابله با ماهواره‌ها هم‌اکنون در دستور کار پلیس قرار دارد.
کرمی اظهار داشت: در اجرای این طرح با تمامی قاچاقچیان، نصابان و دارندگان ماهواره برخورد می‌شود و ماهواره‌هایی که در ملا عام قرار دارند در اولویت جمع‌آوری قرار می‌گیرند.
وی با اشاره به اینکه موج دوم سفرهای تابستانه با پایان تعطیلات آغاز شده است، تصریح کرد: حضور نیروهای ما در سطح استان و جاده‌ها هم‌اکنون قابل مشاهده است.
فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در پنج ماهه نخست سال‌جاری در استان اصفهان تلفات جاده‌ای منجر به فوت 13.2 درصد کاهش یافت که اگر نتوانیم پایان تعطیلات را کنترل کنیم این آمار تحت تاثیر قرار می‌گیرند.
وی اضفه کرد: برای افزایش کنترل‌ها در این بخش به دستگاه‌های کنترل الکترونکی نیاز داریم که اعتبار آن با مساعدت مدیریت استان باید تامین شود.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول