اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط استاندار کهگیلویه و بویراحمد انجام شد؛

مساعدت 200 میلیونی به اردوگاه امام حسین(ع) یاسوج

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از مساعدت 200 میلیون تومانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به اردوگاه امام حسین(ع) کمیته امداد این استان خبر داد.

مساعدت 200 میلیونی به اردوگاه امام حسین(ع) یاسوج
عبدالمجید فرهادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: در دور اول سفر ریاست جمهوری به کهگیلویه و بویراحمد 163 میلیون تومان به اردوگاه امام حسین (ع) اختصاص داده شد.
وی افزود: 200 میلیون تومان نیز از محل اعتبارات نفت و سفر دوم هیئت دولت به این استان برای ساخت اردوگاه فرهنگی و تربیتی کمیته امداد اختصاص داده شد.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد افزود: در سفر سوم دولت به این استان که با رویکرد فرهنگی انجام شد، انتظار داشتیم مساعدت بیشتری حداقل به نسبت سفرهای قبلی برای تکمیل این اردوگاه صورت گیرد، ولی هیچ اعتباری برای آن در نظر گرفته نشد.
این مسئول گفت: در سایر استان‌ها دولت کمک‌های میلیاردی به چنین اردوگاه‌های فرهنگی کرده که لازم است به این مهم در استان کهگیلویه و بویراحمد که تعداد اردوگاه‌های کمی دارد، توجه بیشتری شود.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: استاندار این استان در بازدید از پروژه اردوگاه فرهنگی تربیتی کمیته امداد وعده داده تا برای تکمیل فاز اول این اردوگاه 2 میلیارد ریال اختصاص دهد.
فرهادی خاطرنشان کرد: با جذب این اعتبار تلاش خواهیم کرد تا 2 میلیارد ریال دیگر از اعتبارات امداد مرکز جذب کنیم تا بتوانیم اردوگاه امام حسین(ع) را در کمتر از 50 روز آینده به اتمام برسانیم.
وی با بیان اهمیت ساخت چنین اردوگاه‌هایی در این استان بیان داشت: فاز اول این اردوگاه اکنون 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با اختصاص مساعدت مالی استانداری مابقی آن در فرصت تعیین شده به بهره‌برداری می‌رسد.
این مسئول فاز اول این اردوگاه را شامل 10 کلبه اسکان، سالن ورزشی، مسجد، سرویس‌های بهداشتی، محوطه، کاشت درخت، برق‌رسانی و شبکه‌گذاری آب دانست و اظهار امیدواری کرد با مساعدت استانداری این استان، این اردوگاه به مرحله‌ای برسد که بتوانیم در آن اردوهای مهم کشوری و استانی برگزار کنیم.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد، اعتبار هزینه شده برای عملیات فیزیکی اردوگاه فرهنگی تربیتی کمیته امداد را یک میلیارد و 200 میلیون تومان اعلام کرد و ادامه داد: 400 میلیون تومان دیگر نیز از محل اعتبارات استانی و با مساعدت استاندار و کمیته امداد مرکز برای تکمیل فاز اول این اردوگاه هزینه می‌شود.
وی عنوان کرد: ساخت و تکمیل فازهای بعدی اردوگاه امام حسین کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در دستور کار این نهاد بوده که بر اساس قول استاندار این استان در صورت تکمیل فاز اول در 50 روز آینده، در خصوص تامین اعتبار فازهای بعدی آن تصمیم‌گیری می‌شود.
فرهادی ساخت رستوران، خوابگاه مربیان، ساختمان درمانی، آلاچیق و سرویس‌های بهداشتی در چند نقطه را از جمله عملیات فیزیکی در فازهای بعدی دانست و تاکید کرد: توسعه و تجهیز این اردوگاه برای نقش‌آفرینی در زمینه تربیت و سالم‌سازی اوقات فراغت جوانان و دانش‌آموزان کهگیلویه و بویراحمد از مهم‌ترین اهداف این نهاد است.
مدیرکل کمیته امداد اذعان داشت: بدون شک همکاری سایر ادارات از جمله اداره‌کل برق، منابع طبیعی و شرکت
آب منطقه‌ای می‌تواند در بهبود و توسعه خدمات ارائه‌ شده کمیته امداد این استان در میزبانی از اردوهای ملی و استانی نقش موثری داشته باشد. 
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول