اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پیرانشهر تاکید کرد:

تبیین جنبه‌های مختلف دفاع مقدس برای جوانان

خبرگزاری فارس: امام جمعه پیرانشهر گفت: دفاع مقدس از جنبه‌های مختلف برای جوانانی که بنا به مقتضای سنی در آن زمان نبودند تبیین شود.

تبیین جنبه‌های مختلف دفاع مقدس برای جوانان
ماموستا مصطفی محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: دفاع مقدس برگی زرین از برگ‌های تاریخ پرافتخار ایران اسلامی و برهه‌های حساس از تاریخ انقلاب است.
وی با اشاره به ایثار مردم ایران اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس، تصریح کرد: ملت مسلمان ایران در این دوران پرافتخار با ایثار از خودگذشتگی و سرافرازی به دفاع از انقلاب و ارزش‌های اسلامی پرداخت و هجمه همه‌جانبه دشمنان اسلام علیه نظام جمهوری اسلامی ایران پاسخ دندان‌شکن دادند.
این مسئول با اشاره به اهمیت تبیین زوایای مختلف دفاع مقدس برای نسل جوان، افزود: نسل جوان به عنوان نسلی که این برهه از تاریخ را درک نکرده است نیاز دارد تا مفاهیم انقلاب برای او بازگو شود تا به عظمت نظام و رشادت مردم ایران پی ببرد.
محمودی با اشاره به تبیین ارزش‌های نطام به جوانان، اضافه کرد: انتقال مفاهیم و ارزش‌های والای دفاع مقدس به نسل‌های بعدی حائز اهمیت دارد. 
امام جمعه پیرانشهر دفاع مقدس را فرصت مناسبی برای این کار منظور عنوان کرد و گفت: با اجرای برنامه‌های فرهنگی و منسجم می‌توان نسل جوان را با فرهنگ دفاع مقدس بیشتر آشنا کرد.
محمودی اظهار داشت: تشریح عملیات‌های شاخص در برنامه‌های دفاع مقدس و توجه به بیداری اسلامی و فضای معنوی شکل گرفته در کشورهای اسلامی باید از مهم‌ترین اهداف راهبردی در هفته دفاع مقدس در سال جاری باشد.
وی با تاکید بر تقویت ارزش‌های اسلامی، افزود: طبق فرموده مقام معظم رهبری موفقیت‌های نظام ناشی از تاکید بر اصول و ارزش‌های اسلامی است و هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای تبیین موضوع جهاد و از خودگذشتگی و تبیین دستاوردهای دفاع مقدس است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول