اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عمرانی عنوان کرد:

ریشه‌کنی "الحاد" با توجه به مشترکات بین اسلام و مسیحیت

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به رشد روزافزون اسلام در جوامع اروپایی گفت: اسلام و مسیحیت از ادیان توحیدی محسوب می‌شوند و می‌توانند با توجه به مشترکات در برابر الحاد و گمراهی ایستادگی کنند.

ریشه‌کنی "الحاد" با توجه به مشترکات بین اسلام و مسیحیت
مرتضی عمرانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به همایش بیداری اسلامی و جهان مسیحیت اظهار داشت: این همایش با توجه به حوادث و اتفاقات اخیر منطقه‌ای، حساسیت جهان مسیحیت و نگاه ویژه دین اسلام به ادیان توحیدی در جهان برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: نگرش جهان مسیحیت و مسئله بیداری اسلامی در این همایش مورد بررسی قرار می‌گیرد و نتایج جلسه‌های کمیته علمی مطرح می‌شود.
رئیس اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر تبلیغات اسلامی از برگزاری همایش بیداری اسلامی و جهان مسیحیت با حضور حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناصری به عنوان سفیر تام‌الاختیار جمهوری اسلامی واتیکان خبر داد و افزود: این همایش 23 شهریور ماه سال جاری پس از نماز مغرب و عشا در مرکز همایش‌های بین‌المللی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: مباحث اتفاقات اخیر و نگاه جهان مسیحیت از نگاه سفیر جمهوری اسلامی ایران در واتیکان در این همایش بررسی می‌شود.
عمرانی با اشاره به نهادهای شرکت‌کننده در این همایش اذعان داشت: این همایش از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، معاونت امور بین‌الملل حوزه‌های علمیه سراسر کشور، اداره‌ کل تبلیغات اسلامی استان قم و هیئت خادم‌الرضا و با همکاری اداره‌ کل روابط عمومی و امور بین‌الملل دفتر تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: افراد تحصیل‌کرده، روحانیون و فضلا در این همایش شرکت کرده و از مباحث ارائه شده در این همایش استفاده می‌کنند.
رئیس اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر تبلیغات اسلامی ادامه داد: اسلام و مسیحیت از ادیان توحیدی محسوب می‌شوند و بیشترین پیروان را در سطح جهان داشته و می‌توانند با مشترکات در برابر الحاد و گمراهی ایستادگی کنند.
وی یادآور شد: اسلام در سال‌های اخیر رشد فزاینده‌ای در کشورهای اروپایی داشته و می‌توانیم از سوی ادیان اسلام و مسیحیت ریشه الحاد را در دنیا ریشه کن کنیم.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول