اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان استانداری کردستان:

مشارکت بانوان در برنامه‌های دفاع مقدس الزامی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور بانوان استانداری کردستان با اشاره به اهمیت برگزاری باشکوه برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس، بر مشارکت جدی و فعال بانوان ادارات استان در این برنامه‌ها تاکید کرد.

مشارکت بانوان در برنامه‌های دفاع مقدس الزامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سهیلا نصرصادقی ظهر امروز در جلسه کمیته بانون دفاع مقدس کردستان در سالن دولت استانداری، اظهار داشت: بانوان نیز دوشادوش مردان در راستای دفاع از میهن اسلامیمان در دوران جنگ تحمیلی تلاش کردند و باید به نوعی این مجاهدت‌ها به نسل جوان جامعه انتقال یابد.
وی عنوان کرد: آشنایی نسل جدید انقلاب با این رشادت‌ها زمینه مصون داشتن آنان در برابر تهاجمات بیگانگان را میسر می‌سازد و مانع از اثرگذاری برنامه‌های دشمنان برای اغفال جوانان خواهد شد.
مدیرکل امور بانوان استانداری کردستان خاطرنشان کرد: بزرگداشت دفاع مقدس بزرگداشت یک حادثه و صرفا هشت سال دفاع مقدس نیست بلکه بزرگداشت یک فرهنگ غنی در نظام جمهوری اسلامی است.
به گفته نصرصادقی، معنا و مفهوم دفاع مقدس موجب شده که این فرهنگ دامنه بیشتری پیدا کند و ظرفیت ماندگاری آن نیز در بین اذهان عمومی همچنان باقی بماند.
وی از ایمان به خدا و پیروی از دستورات رهبری به عنوان بزرگترین سلاح رزمندگان و ملت ایران در دفاع از میهن اسلامی نام برد و گفت: با این سلاح چنان درسی به قدرت‌های استکبار دادند که دیگر یارای چنین جسارتی در برابر ملت ایران را به خود نمی‌دهند.
مدیرکل امور بانوان استانداری کردستان عزت و عظمت امروز ایران اسلامی و اقتدار این کشور اسلامی در جهان را نشأت گرفته از شهامت، ولایت‌مداری، شهادت‌طلبی و روحیه ایثارگرانه رزمندگان در دوران دفاع مقدس عنوان کرد.
نصرصادقی در ادامه با یادآوری اینکه امروز جنگ نرم نیز توسط استکبار جهانی علیه ملت‌های مسلمان و به ویژه ایران آغاز شده است، نقش بانوان در تحکیم بنیان خانواده به منظور جلوگیری از اغفال جوانان را سنگین‌تر از گذشته خواند.
وی گفت: سست شدن پایه‌های خانواده و در نهایت متزلزل شدن جامعه اسلامی از اهداف راه‌اندازی هجمه فرهنگی دشمنان است که با غفلت بانوان اهداف دشمنان در این زمینه محقق خواهد شد.
مدیرکل امور بانوان استانداری کردستان در پایان افزود: زنان ایرانی در دفاع مقدس به خوبی نشان دادند که هیچ توطئه‌ای بر عقاید آنان علیه نظام اسلامی اثرگذار نیست و همواره زبانزد بوده و هستند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول