اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست آموزش و پرورش درمیان خبر داد:

برگزاری جشن 1700 کلاس اولی درمیان

خبرگزاری فارس: سرپرست آموزش و پرورش درمیان در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید گفت: جشن یک‌هزار و 700 دانش‌‌آموز کلاس اولی درمیان 30 شهریورماه برگزار می‌شود.

برگزاری جشن 1700 کلاس اولی درمیان
به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، حسین اژدری ظهر امروز در سخنانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه اسدیه با اشاره به تحولات منطقه اظهار داشت: بیداری اسلامی نتیجه صدور پیام انقلاب بود که این خود حاکی از تلاش مثبت سفیران تعلیم و تربیت در مدارس دارد.
سرپرست آموزش و پرورش درمیان برگزاری جشن شکوفه‌ها، جوانه‌ها و نواختن زنگ ایثار و مقاومت را از مهم‌ترین ویژه برنامه‌های این مدیریت به مناسبت بازگشایی مدارس برشمرد و تصریح کرد: یک‌هزار و 700 دانش‌آموز پایه اول در روز 30 شهریورماه سال جاری در جشن شکوفه‌ها و جوانه‌ها شرکت می‌کنند.
اژدری با بیان اینکه هدف آموزش و پرورش درمیان ساختن انسان‌هایی مومن و با تقوی بر اساس تعالیم اسلام است، اضافه کرد: لازمه رشد عقلانی تقویت مکارم اخلاق در افراد است.
وی تربیت را به معنی برانگیختن استعدادها و قوای گوناگون انسان و پرورش آنها دانست و ادامه داد: تعلیم و تربیت اسلامی نظامی کامل است که انسان را به مبدأ و معاد رهنمون می‌سازد.
سرپرست آموزش و پرورش درمیان از خانواده، محیط، گروه همسالان و اجتماع به عنوان مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار در شکل‌گیری شخصیت کودکان یاد کرد و ادامه داد: در این میان نقش خانواده به واسطه تعامل بیشتر با کودک بیشتر از سایر عوامل است.
وی با بیان اینکه اسلام بر خلاف نظام‌های مادی به مقوله تعلیم دید ابزاری و شغلی ندارد، افزود: سعی خادمان نظام تعلیم و تربیت در شهرستان مرزی درمیان و خط مقدم جبهه فرهنگی استان حرکت در صراط تعلیم اسلامی و عبادی است.
سرپرست آموزش و پرورش درمیان بر تحول بنیادین در نظام آموزشی شهرستان تأکید کرد و ادامه داد: امروز تحول بنیادین که لازمه نظام تعلیم و تربیت است نه یک انتخاب بلکه یک اضطرار است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول