اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج سازندگی استان بوشهر عنوان کرد ؛

رشد 50 درصدی مشارکت دانش آموزان در طرح هجرت 3

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج سازندگی استان بوشهر گفت: طرح هجرت سه با مشارکت 80 هزار دانش آموز از سراسر استان بوشهر کار بازسازی و زیباسازی 350 مدرسه اجرا شده که نسبت به سال گذشته بیش از 50 درصد رشد کمی دانش آموزان داشته‌ایم.

رشد 50 درصدی مشارکت دانش آموزان در طرح هجرت 3
ناصر دولاح امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در اهرم با اشاره در آیین اختتامیه اردوهای طرح هجرت 3 در شهرستان تنگستان اظهار داشت: طرح هجرت سه با اهداف غنی سازی اوقات فراقت با استفاده از نیرو و نشاط جوانان در سازندگی کشور، محرومیت زدایی و سازندگی با اولویت در روستاها و نقاط محروم، مهارت آموزی و کمک به شناسایی و ایجاد زمینه‌های اشتغال برای جوانان اجرا شده است.
وی افزود: شور و هیجان جوانان بسیجی برای مشارکت در سازندگی و خدمت رسانی در مناطق محروم در این هوای گرم احیاگر همان تفکر انقلابی است که جوانان را به جبه‌های نبرد با دشمن در هشت سال دفاع مقدس سوق می‌داد.
دولاح خاطرنشان کرد: بی شک دست آوردهای معنوی اجرای طرح هجرت سه بزرگ‌ترین موفقیتی است که قابل مقایسه با دست آوردهای مادی آن نیست.
وی اعلام کرد: طرح هجرت سه با مشارکت 80 هزار دانش آموز از سراسر استان بوشهر کار بازسازی و زیباسازی 350 مدرسه در مدت 45 روز اجرا شد.
 مسئول بسیج سازندگی استان بوشهر ادامه داد: با توجه به اینکه در سال گذشته 35 هزار دانش آموز در این طرح مشارکت داشته‌اند که طبق این آمار بیش از 50 درصد رشد کمی دانش آموزان را داشته‌ایم.
 وی عنوان داشت: در اجرای این طرح هفت میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات بسیج سازندگی و یک میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات آموزش و پرورش استان در بازسازی مدارس هزینه شده است و در این بخش نیز 75 درصد رشد اعتبارات را نسبت به سال گذشته داشته‌ایم.
دولاح در پایان این گفت‌وگو از تلاش‌های همه عوامل اجرایی طرح هجرت 3 تقدیر کرد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول