اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیگی:

متروی تبریز در شرایط خوبی قرار دارد

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: متروی تبریز در شرایط خوبی قرار داشته و پیشرفت‌های خوبی در خط اول و انعقاد قرارداد خط‌های دوم و سوم صورت گرفته است.

متروی تبریز در شرایط خوبی قرار دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضا بیگی پیش از ظهر امروز در دیدار با معاون هماهنگی امور عمرانی وزارت کشور از روند رو رشد در سازندگی و عمران شهری در آذربایجان‌شرقی خبر داد.
وی عنوان کرد: شهرداری‌ها امسال در زمینه مدیریت حمل و نقل عمومی و کنترل ترافیک نقش محوری داشته و با توجه به آغاز سال تحصیلی و تک نوبته شدن مدارس این رسالت حساس‌تر احساس می‌شود.
استاندار آذربایجان‌شرقی، به طرح هادی روستایی اشاره کرد و گفت: استفاده از ظرفیت‌های مختلف از جمله ظرفیت بسیج سازندگی در این زمینه ضروری است.
بیگی با اشاره به پیشرفت متروی تبریز افزود: خوشبختانه متروی تبریز در خط اول به نسبت شهرهای طراز جلوتر بوده و واریز 30 میلیارد تومان به موقع صورت گرفته است.
این مسئول ادامه داد: در زمینه خط دوم متروی تبریز نیز جلوتر از برنامه هستیم و اعتبار خط دوم از طریق فاینانس خواهد بود.
استاندار آذربایجان‌شرقی ادامه داد: در زمینه خط سوم متروی تبریز نیز با یک شرکت چینی قراردادی بسته شده که شرایط مثبتی را رقم زده است. 
وی گفت: با همکاری معاونت هماهنگی امور عمرانی وزارت کشور در زمینه ترک تشریفات مربوط به برخی پروژه‌های متروی تبریز اقدامات سرعت بیشتری یافته است.
بیگی فضای حاکم بر مدیریت و فضای شهری استان را مطلوب ارزیابی و تاکید کرد: فضای توام با نشاط و شادابی در استان حاکم بوده و فضای مثبت توام با کار و تلاش در استان جاری است.
این مسئول با اشاره به ضرورت کارهای فرهنگی خاطرنشان کرد: نشاط اجتماعی و فعالیت فرهنگی تاثیرات زیادی دارد و باید به صورت خاص مورد توجه شهرداری‌ها قرار گیرد.
استاندار آذربایجان‌شرقی اذعان داشت: فعالیت‌های فرهنگی با وجود هزینه کم دارای نتایج مهمی هستند که باید به صورت خاص مورد توجه باشد.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول